Nová banka objevila franšízing

Broker Consulting a mBankk plánují otevření pilotních BrokerPOINTů ještě během letošního roku, v příštím roce by těchto prémiových obchodních míst mohly vzniknout přibližně dvě desítky.
Středa
09.09.2015
Partnerství na principu franšízingu chce ke svému rozvoji nově využít dosud pouze internetová mBank. Ve spolupráci s Broker Consulting chce otevírat kamenné pobočky.
 

Do roku 2017 by na našem trhu mělo vzniknout až 70 obchodních míst na franšízovém principu pod názvem BrokerPOINT. Společnosti, které uzavřely strategické partnerství, počítají s tím, že pilotní BrokerPOINTy by měly vzniknout ještě v průběhu letošního roku. V roce příštím by těchto obchodních míst mohly vzniknout zhruba dvě desítky.

Od BrokerPOINTů si slibujeme ještě lepší průnik do povědomí lidí v České republice. Budeme pro ně s mBank srozumitelnými a dostupnými partnery. V průběhu následujících tří let tak plánujeme dále rozšířit tým našich konzultantů a manažerů až o čtvrtinu ze současných více než 1200 přibližně na 1500 spolupracovníků. Několik desítek lidí s námi najde svou dostupnou podnikatelskou příležitost v provozování obchodního místa. BrokerPOINTy budou také znamenat otevření desítek nových pracovních míst po celé republice,“ vysvětluje Petr Hrubý, statutární ředitel Broker Consulting.

mBank si od partnerství s Broker Consulting slibuje především oslovení nových klientských segmentů, jenž dávají přednost poradenskému modelu. Na druhé straně Broker Consulting umožní svým klientům těžit z široké produktové nabídky mBank. Vedle de facto bankovního provozu tak BrokerPOINTy dále nabídnou finanční plánování a realitní služby a budou fungovat také jako servisní místa pro stávající klienty jak Broker Consulting, tak mBank.