Lákají nás menší města
Co nového se momentálně děje v síti NATURHOUSE?
Novinek máme spoustu: spouštíme nový web, zavádíme druhý díl kuchařky Vařte zdravě a chutně, spouštíme nový software pro dietology a franchisanty, uvedeme nový balíček Už nemlsám!. Toto vše zahájíme postupně během září. Náš tištěný magazín PESO PERFECTO započal svoji čtvrtou sezónu a těší se veliké oblibě. Produktová řada se nám rozrostla na celkem 120 exkluzivních produktů. Díky zvyšujícímu se zájmu o naše služby a produkty jsme mohli snížit ceny u nejoblíbenějších produktů, čímž jsme se stali dostupnějšími i pro další skupiny klientů. Toto nám pak pomáhá zvyšovat spokojenost našich klientů. A v neposlední řadě neustále propracováváme naše marketingové aktivity.
Kolik máte aktuálně poboček a to vlastních i franšízových?
V ČR provozujeme momentálně 73 poboček, z toho je 61 franchisových. Na Slovensku brzy otevřeme další dvě poradny, čímž se naše pobočková síť rozšíří na 20 poboček, z nichž 14 bude franchisových.
Chystá se v nejbližší době otevření nové pobočky?
Právě otevíráme výživové poradny NATURHOUSE v Novém Boru a ve Slaném. Zároveň také probíhají jednání o dalších lokalitách. Velký úspěch slavíme s poradnami typu mikro-koncept, u nichž vstupní investice včetně závozu zboží a finanční rezervy na první měsíce provozu činí 290 tisíc korun. Tyto poradny se nejlépe uplatňují v malých městech s 10 až 20 tisíci obyvateli. Těší nás také stoupající zájem o zakoupení již zavedené poradny. Již několik svých poboček jsme předali novým franchisantům a aktuálně nabízíme možnost převzetí zavedené a plně funkční poradny v Karlových Varech, Praze, Ostravě, Kroměříži, Pardubicích a Chrudimi.
Jaké vlastnosti by měl splňovat ideální franšízant?
Hledáme především aktivní, dynamické lidi, kteří jsou obchodně a komunikačně zdatní, chtějí pracovat ve sféře zdraví, pomáhat lidem a mít radost z jejich úspěchů. Máme mnoho úspěšných franchisantů, kteří neměli zkušenosti s podnikáním a nyní se jim velmi daří. Naši franchisanti se také často rekrutují z řad našich klientů, kteří si vyzkoušeli proces změny životního stylu na vlastní kůži. Pro franchisanty máme připravené vstupní a průběžné školení, kde je učíme, jak správně podnikat a veškeré firemní procesy. Jako jediní na trhu jsme otevřeli NATURHOUSE University, což je vzdělávání ušité přímo na míru potřeb sítě NATURHOUSE. Úspěšní absolventi oboru Management výživového poradenství získají titul MBA americké LIGS University.
Jakým způsobem získáváte zpětnou vazbu od zákazníků, případně franšízantů, kteří se nacházejí v síti?
Testujeme a v nejbližších dnech uvedeme nový software, který nám umožní sledovat práci franchisantů, dietologů i asistentů na prodejnách a podrobnosti o našich klientech - úspěchy hubnutí, rychlost, spokojenost a další parametry. Spokojenost našich klientů testují samotní franchisanti formou dotazníků a centrála pomocí průzkumu off-line a on-line dotazníků. Úspěšně používáme mystery-shopping, který je při takto velké celorepublikové síti nezbytnou součástí hlídání kvality. Mystery shoppeři jsou reální zákazníci a většina z nich se pak stává skutečnými klienty a prochází změnou životního stylu s naší podporou.
Kdo je Vaším nejčastějším zákazníkem?
Za hlavní klienty považujeme ženy ve věku 30-60 let, ale tento věk se neustále snižuje. Tato skupina klientek u nás hledá řešení v kráse i zdraví. Často u nás hledají také edukaci ve zdravém stravování a změně životního stylu. V posledních letech se hlavní skupina zákazníků rozrostla o muže a děti.
PŘEČTI ČLÁNKY
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...