Konec září s franšízou
Letošní konference, kterou pořádá Česká asociace franchisingu ve spolupráci s Německou franchisovou asociací a Česko-německou obchodní a průmyslovou komorou (ČNOPK), se zaměří právě na důležitost interní a externí komunikace, a to nejen u franšízových sítí. O své zkušenosti s komunikací se podělí zástupci franšízových systémů i partnerů konference. Zástupce Německé franchisové asociace představí německý franšízový trh a interní komunikaci sítě. Zástupce ČNOPK pak účastníky seznámí s interkulturní komunikací v obchodním vztahu.
Svou trochou do mlýna přispěje i portál Franchising.cz. Jeho šéfredaktorka Barbora Štanglová na konferenci představí specifika komunikace franšízové sítě. Je totiž důležité si uvědomit, že to, co funguje na koncové zákazníky, nemusí mít ten správný efekt na zájemce o franšízovou licenci.
Dále bude během konference věnován čas tématům jako je důležitost a využívání sociálních sítí, moderních technologiích, nebo zda je informační systém nutností pro fungování sítě. Účastníci konference z řad vyššího a středního managementu, ale i poskytovatelů poradenských a finančních služeb se dozví mnoho zajímavostí a rad, hlavně ale zkušenosti z praxe.
Očekávaná je účast 60 až 80 účastníků z řad tuzemských a zahraničních odborníků, managementu významných obchodních firem, zahraničních a tuzemských franchisových sítí, které hledají obchodní partnery v České republice. V průběhu celého dne se účastníci budou moci seznámit s franchisovými koncepty, které se zde budou prezentovat. Na konferenci bude přestavena nová aktivita asociace, a to organizace 1. ročníku soutěže Franchisa roku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI