"Určitě je daleko snadnější začít podnikat tím, že člověk nastoupí do rozjetého vlaku a nemusí ho od začátku rozjíždět sám. Navíc člověk ty rozjezdy většinou neustojí, ale na to si musí přijít asi každý sám. Já jsem se rozhodl jít cestou franšízy a udělal jsem dobře," říká Igor Genega, franšízant sítě Extra Stěhování.
Úterý
15.09.2015
Po třech letech uvažuje Igor Genega o otevření nové franšízové pobočky. Spolupráce s konceptem Extra Stěhování se mu osvědčila.
 

Igor Genega není v podnikání žádným nováčkem. Ještě před vstupem do sítě Extra Stěhování podnikal v oblasti reklamních služeb a také byl obchodníkem. Před třemi lety se však rozhodl pro změnu a stal se franšízantem konceptu Extra Stěhování v Liberci. „Při vstupu do sítě jsme očekávali, že za pár dní budeme spokojeně vydělávat hodně peněz. Asi jako většina začínajících podnikatelů. Bylo to sice pár měsíců, než jsme se do toho dostali, a než jsme si uvědomili, že podnikání je trochu složitější, než jsme čekali. Ale bylo skutečně velkou výhodou začít ve franchisové síti“ vzpomíná na své začátky Igor Genega s tím, že velkou pomocí mu byla a stále je podpora ze strany centrály, a to ať už hovoříme o oblasti marketingu či pomoci se získáváním zakázek.

Dnes je liberecký franšízant původem českého konceptu v situaci, kdy má zakázek tolik, že intenzivně přemýšlí o zaměstnání dalších lidí a otevření další franšízové pobočky Extra Stěhování. „V tomto ohledu jsme maximálně spokojeni,“ říká Igor Genega, který se pro síť Extra Stěhování rozhodl zejména díky zázemí, které jim centrála nabídla v oblasti reklamy.

„Byli jsme připraveni vybírat z více franšízových konceptů, ale tady jednoznačně rozhodla výše investice, její návratnost a co všechno za to dostaneme. Moc dobře jsme věděli, kolik jaká reklama stojí, a když jsme viděli, jaké možnosti nám v síti Extra nabízí, spočítali jsme si, kolik by nás to stálo, kdybychom si to měli platit sami a začínat s jakýmkoli jiným podnikáním. Právě to bylo pro naše rozhodnutí klíčové,“ vysvětluje Igor Genega a vypočítává, co vše za měsíční franšízoví poplatek od franšízora získává.

Zájemce o franšízovou licenci Extra Stěhování nemusí na samém začátku investovat příliš vysokou částku. Vstupní poplatek do sítě ho přijde na 85 tisíc korun. Měsíčně pak platí centrále franšízový poplatek ve výši 22 tisíc korun.

Za tuto částku získá franšízant pracovní vybavení jako například firemní žluté montérky, stěhovací popruhy, nářadí a další vybavení, bez kterého se stěhovák neobejde. „Zároveň mu poskytneme propagační a reklamní předměty, které mu pomáhají se získáním nových zákazník. Navíc může těžit z centrálního marketingu, který v našem případě zahrnuje nejen reklamu na internetu, a v časopisech, ale také například billboardovou reklamu a přístup do databáze zakázek“ doplňuje spolumajitel společnosti Petr Veit.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014