Licence na provoz kavárny CrossCafe přijde zájemce o franšízu na 100 tisíc korun. S další investicí pak musí počítat do stavby a otevření kavárny.
Čtvrtek
17.09.2015
Tuzemský franšízový koncept CrossCafe dále rozšiřuje síť. Na trhu má už 23 poboček.
 

Novou kavárnou této značky, původem z Plzně, mohou milovníci kávy najít v Hradci Králové. V této východočeské metropoli jde již o čtvrtou pobočku, což značí, že si hradečtí kávu z CrossCafe oblíbili. Svou roli v tom možná hraje i domácí původ konceptu, což může být velkým plus.

Dobře známe chutě českého zákazníka, což přímo ovlivňuje skladbu sortimentu v našich kavárnách,“ říká majitel společnosti CrossCafe Original Jan Janák. Právě to může být výhoda oproti nadnárodním kavárenským řetězcům, jejich nabídka je stejná v Praze, New Yorku i Bombaji.

Ačkoli si plzeňská společnost pro rozvoj svého kavárenského konceptu zvolila cestu franšízingu, otevírá i vlastní pobočky. „Snažíme se balancovat mezi množstvím franšízových a vlastních kaváren tak, aby byl poměr vyvážený a my měli dostatek vlastních a přímých zkušeností pro kvalitativní rozvoj celé sítě,“ vysvětluje Jan Janák s tím, že práce s franšízanty nikdy neustává.

Stále na příjmu

 „Franšízant tak má jistotu, že kdykoliv si nebude vědět rady, franšízor mu pomůže. Říkám, oba jsou na stejné lodi, franšízant se pohybuje na horní palubě a je na něho vidět, franšízor je v podpalubí a je zodpovědný za správný chod a rozvoj sítě kaváren,“ doplňuje Janák.

Na základě této myšlenky je postaven i přístup centrály k jednotlivým franšízovým partnerům, kteří, jak sám Janák říká, jsou každý úplně jiný a je třeba je sjednocovat v jejich činnosti tak, aby zákazník odcházel z jakékoliv kavárny stejně spokojený a měl mnoho důvodů se vrátit. Franšízový balíček podpor od centrály tak zahrnuje pomoc s výběrem místa, které společnost CrossCafe Originál posuzuje a finálně odsouhlasuje, vypracování projektu kavárny, pomoc při stavbě a zařízení kavárny, školení majitele i zaměstnanců, servis při zahajovacím provozu a následná péče regionálního konzultanta.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015