Uzavřete byznys na veletrhu

Ze značek, které se letos představí na varšavském franšízovém veletrhu, můžeme jmenovat například Domino`s Pizza, Lodostrefa, Credit Agricole, Socatots, My Travel nebo Western Chicken.
Úterý
22.09.2015
Více než 150 vystavovatelů a 7000 návštěvníků. Tak bude vypadat letošní franšízový veletrh v polské Varšavě.
 

Podzim je obdobím, kdy je možné navštívit řadu zajímavých veletrhů. Výjimkou nejsou ani ty zaměřené na franšízový způsob podnikání. Jeden z největších v Evropě, Franchise Expo 2015, se uskuteční od 15. do 17. října ve varšavském Paláci kultury. Letošní rok přinese řadu novinek. Jednou z nich je rozšíření veletrhu, jehož pořadatelem je společnost PROFIT system. Návštěvníci a vystavovatelé tak budou mít letos k dispozici dva nové sály, kam se vejde nejen více stánků, ale budou i větší.

„Stále častěji se firmy rozhodnou vybudovat výstavní stánek tak, aby co nejvíce přiblížil předmět jejího podnikání. Ani varšavský veletrh, který je největší franšízovou akcí v regionu střední a východní Evropy, není výjimkou,“ říká organizátor veletrhu Arkadiusz Slodkowski s tím, že i v Paláci kultury bude možné narazit na kavárny, bistra či obchody s oblečením, které jsou kopií opravdových poboček. Díky tomu mají dle organizátorů vystavovatelé větší šanci na oslovení potenciálních franšízantů.

Návštěvníci z řad zájemců o franšízové licence si budou moci vybrat z konceptů z celé řady oborů. Na své si přijdou ti, co touží po vlastním podnikání v oblasti gastronomie stejně jako ti, které láká například oblast módy, vzdělávání nebo chtějí mít vlastní banku. Minulé ročníky přilákaly více než 7000 návštěvníků a podobnou, ne-li větší, návštěvnost očekávají pořadatelé i letos.

Pro ty, co se chtějí dozvědět informace o franšízovém způsobu podnikání, připravili pořadatelé vzdělávací fórum. Během něj se odborníci a podnikatelé s návštěvníky podělí o své zkušenosti, tipy a nejnovější informace z jejich branže. Rad se dočkají ti, kteří ještě nemají svůj vytoužený koncept vybraný stejně jako ti, co stojí na samém začátku samostatného podnikání pod zavedenou značkou.

 


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017