Koncept Flexa je úspěšný ve velkých městech po celém světě jako Kodaň, Paříž, Barcelona, Milán, Varšava, Baku, Casablanca, Athény, Šanghaj, Peking nebo Hong Kong.
Čtvrtek
24.09.2015
Z chladného Dánska k nám míří prodejce nábytku pro děti Flexa. Zabodovat chce i na Slovensku.
 

Prodejci nábytku v Česku volí v drtivé většině rozvoj prostřednictvím vlastních obchodů, jelikož franšíza se jim dle jejich názoru nevyplatí. Zdá se, že Flexa to chce změnit. „V konceptu Flexa nevyrábíme nábytek, který je jen krásný, ale je také vysoce účelný. Skrze naše produkty se snažíme stimulovat dětskou zvědavost a kreativitu. Chceme je nabídnout i dětem v Česku a na Slovensku. Proto hledáme vhodné franšízové partnery,“ říká Chan Le, European Retail Manager ve společnosti Flexa.

Právě z tohoto důvodu tak hledá partnery, kteří by jí s rozšířením značky do regionů pomohli. Firma zatím nemá vytipovány oblasti, kde chce otevřít první obchody, možnosti tak mají podnikatelé z celého Česka.

Zájemci o franšízovou licenci se musí připravit na vyšší počáteční investice, které se pohybují mezi 120 až 150 tisíci eury (3,3 až 4,2 miliony korun). Tato investice pokryje zajištění vybavení obchodu, jeho spuštění a také franšízovou licenci Flexa. Co se týká limitů na prostor, nemá Flexa příliš vysoké požadavky. „Náš koncept je flexibilní, takže je vhodný jak pro nákupní centra, tak v kamenných pobočkách v centrech měst,“ prozrazuje Chan Le.

Franšízový koncept Flexa už funguje více jak 40 let a lidé mohou nábytek nakoupit už ve 40 krajinách světa prostřednictvím více jak 140 poboček. Uspět může i u nás, bude však záležet na marketingové strategii, kterou firma zvolí.