Česká republika neláká jen značku Marc O´Polo. Čím dál více přitahuje i luxusní módní značky. Podle společnosti CBRE je to dáno její atraktivní polohou v srdci Evropy, jako i oblíbeností mezi zahraničními návštěvníky, kteří donedávna táhli poptávku po luxusním zboží.
Pátek
25.09.2015
Zahraniční módní sítě si Českou republiku, a hlavně Prahu, pro svou expanzi oblíbily. Nejnověji k nám míří prodejny Marc O’Polo.
 

Prostřednictvím franšízové licence, kterou získala společnost Boliro, otevře oděvní značka Marc O'Polo svou pilotní prodejnu již letos v říjnu na pražském Václavském náměstí. Podle informací Hospodářských novin se firma Boliro chystá značku na tuzemském trhu i nadále rozšiřovat, a to nejen v Praze, ale po celé republice.

Jak HN dále informovaly, značka Marc O’Polo nedávno zahájila mezinárodní expanzi a jednou z vybraných destinací se stala Česká republika. Nebylo tomu náhodou. Oděvním řetězcům se zde daří, zejména v centru Prahy. „Prahu jsme si vybrali, protože patří mezi klíčová města v Evropě z hlediska velikosti, kupní síly a světové reputace. A navíc Prahu navštěvují turisté z celého světa,“ zdůvodnil pro HN výběr města Massimo Francese, mezinárodní obchodní ředitel značky Marc O’Polo.

Společnost Marc O’Polo založili v roce 1967 ve Stockholmu Göte Huss, Jerry O’Sheets a Rolf Lind. Dnes je značka, se sídlem v Německu, zastoupena ve více než 30 zemích světa. Česká republika se k nim co nevidět připojí. Celosvětově Marc O’Polo zaměstnává přes 2000 lidí.