01.10.2015

Zlatá síť posiluje

Za rok 10 nových poboček. Taková je bilance realitní franšízové sítě CENTURY 21.

Jen v předchozích týdnech se síti CENTURY 21 podařilo podepsat sedm franšízových smluv, což se na našem trhu této značce podařilo za její sedmiletou historii u nás podruhé. „Celkem 5 franšíz je nových a u 2 franšíz došlo k prodloužení na další období. Díky tomu se CENTURY 21 v následujících měsících rozroste o další realitní kanceláře zejména ve velkých městech,“ uvádí generální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 v České republice Lubomír Milek.

CENTURY 21 kancelář Foto CENTURY 21

CENTURY 21 roste nejen v počtu realitních kanceláří, ale nabírá také nové makléře a zvyšuje obrat. Počet makléřů na českém trhu zaznamenal nárůst o 9 procent. V produkci stávajících realitních kanceláří, tedy růstu obratu svých franšíz, se projevil v meziročním srovnání nárůst o více než 25 procent.

Nové kanceláře zahájily provoz, nebo v blízké době zahájí zejména ve větších městech jako Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové nebo Pardubice. Na počátku letošního roku mělo CENTURY 21 například v Praze 14 kanceláří, další tři byly otevřeny v prvním pololetí a minimálně jednu stihne otevřít do konce roku. Obdobná situace panuje i v Brně, kde působí pod touto značkou čtyři realitní kanceláře a do konce roku přibydou další dvě.

„I když máme ve velkých městech oproti naší konkurenci tak velký počet kanceláří, otevíráme další s ohledem na lokality našich stávajících obsazených míst a dosažení vedoucího tržního podílu. V Praze, Brně i dalších krajských městech máme prostor pro další franšízy a růst tržního podílu,“ vysvětluje Lubomír Milek s tím, že expanze sítě tímto měsícem nekončí.

Velký počet realitních kanceláří pod jednou značkou je pro franšízanty a makléře CENTURY 21 podle Lubomíra Milka výhodný zejména z důvodů společného marketingu, tržní síly a sdílení know-how. Sloučením investic do marketingu si mohou franšízové realitní kanceláře dovolit silnou reklamu, kterou by si samostatná kancelář nikdy dovolit nemohla. Stejně tak je to s vyjednáváním dodavatelských cen nebo sdílením know-how.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank