CENTURY 21 roste nejen v počtu realitních kanceláří, ale nabírá také nové makléře a zvyšuje obrat. Počet makléřů na českém trhu zaznamenal nárůst o 9 procent. V produkci stávajících realitních kanceláří, tedy růstu obratu svých franšíz, se projevil v meziročním srovnání nárůst o více než 25 procent.
Čtvrtek
01.10.2015
Za rok 10 nových poboček. Taková je bilance realitní franšízové sítě CENTURY 21.
 

Jen v předchozích týdnech se síti CENTURY 21 podařilo podepsat sedm franšízových smluv, což se na našem trhu této značce podařilo za její sedmiletou historii u nás podruhé. „Celkem 5 franšíz je nových a u 2 franšíz došlo k prodloužení na další období. Díky tomu se CENTURY 21 v následujících měsících rozroste o další realitní kanceláře zejména ve velkých městech,“ uvádí generální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 v České republice Lubomír Milek.

Nové kanceláře zahájily provoz, nebo v blízké době zahájí zejména ve větších městech jako Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové nebo Pardubice. Na počátku letošního roku mělo CENTURY 21 například v Praze 14 kanceláří, další tři byly otevřeny v prvním pololetí a minimálně jednu stihne otevřít do konce roku. Obdobná situace panuje i v Brně, kde působí pod touto značkou čtyři realitní kanceláře a do konce roku přibydou další dvě.

„I když máme ve velkých městech oproti naší konkurenci tak velký počet kanceláří, otevíráme další s ohledem na lokality našich stávajících obsazených míst a dosažení vedoucího tržního podílu. V Praze, Brně i dalších krajských městech máme prostor pro další franšízy a růst tržního podílu,“ vysvětluje Lubomír Milek s tím, že expanze sítě tímto měsícem nekončí.

Velký počet realitních kanceláří pod jednou značkou je pro franšízanty a makléře CENTURY 21 podle Lubomíra Milka výhodný zejména z důvodů společného marketingu, tržní síly a sdílení know-how. Sloučením investic do marketingu si mohou franšízové realitní kanceláře dovolit silnou reklamu, kterou by si samostatná kancelář nikdy dovolit nemohla. Stejně tak je to s vyjednáváním dodavatelských cen nebo sdílením know-how.


Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012