Pánská volenka
Oblast obchodu s módou a doplňky je na českém franšízovém trhu populární. Podle výsledku Franchising Reportu v ní najdeme nejvíce konceptů, které se na našem trhu rozšiřují prostřednictvím franšízových licencí. Na konci loňského roku jich bylo 32, což znamená, že tento počet přebbýšil počet franšízových značek v oblasti gastronommie, která byla do té doby dominantní. Není tedy divu, že inspirováni jinými značkami, se i další pro svůj rozvoj rozhodly využít cesty franšízingu. Jednou z nich je i původem polský brand Repablo.
Značka provozuje v domácím Polsku pouze vlastní pobočky. K rozvoji na tuzemském trhu se však rozhodla těžit ze znalosti lokalit franšízových partnerů. Momentálně jich u nás funguje pět. Mimo Brna je můžeme najít také v Mladé Boleslavi, Sokolově, Poděbradech a Hodoníně. Expanze do velkých měst tak značku ještě čeká.
Předpokládaná investice do otevření butiku s pánskou módou Repablo se odvíjí od velikosti obchodu a samozřejmě náročnosti stavebních úprav, kterým bude muset prodejna před zahájením provozu pod touto značkou projít. Finanční vstupní náklady, které zahrnují právě případné stavební úpravy, vybavení obchodu a naskladnění zboží, se pohybují od 80 do 250 tisíc korun. Značka od svých franšízantů pak dále nevybírá žádné další licenční poplatky.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz