Cílovou skupinou pro Repablo jsou moderní lidé, kteří by chtěli nosit oblečení s jedinečným stylem a kteří se zaměřují na estetický vzhled jak v každodenním nošení, tak i při mimořádné příležitosti.
Pátek
02.10.2015
Výrobce převážně pánské módy Repablo rozšiřuje síť. Pomoci mají franšízanti.
 

Oblast obchodu s módou a doplňky je na českém franšízovém trhu populární. Podle výsledku Franchising Reportu v ní najdeme nejvíce konceptů, které se na našem trhu rozšiřují prostřednictvím franšízových licencí. Na konci loňského roku jich bylo 32, což znamená, že tento počet přebbýšil počet franšízových značek v oblasti gastronommie, která byla do té doby dominantní. Není tedy divu, že inspirováni jinými značkami, se i další pro svůj rozvoj rozhodly využít cesty franšízingu. Jednou z nich je i původem polský brand Repablo.

Značka provozuje v domácím Polsku pouze vlastní pobočky. K rozvoji na tuzemském trhu se však rozhodla těžit ze znalosti lokalit franšízových partnerů. Momentálně jich u nás funguje pět. Mimo Brna je můžeme najít také v Mladé Boleslavi, Sokolově, Poděbradech a Hodoníně. Expanze do velkých měst tak značku ještě čeká.

Předpokládaná investice do otevření butiku s pánskou módou Repablo se odvíjí od velikosti obchodu a samozřejmě náročnosti stavebních úprav, kterým bude muset prodejna před zahájením provozu pod touto značkou projít. Finanční vstupní náklady, které zahrnují právě případné stavební úpravy, vybavení obchodu a naskladnění zboží, se pohybují od 80 do 250 tisíc korun. Značka od svých franšízantů pak dále nevybírá žádné další licenční poplatky.