Momentálně funguje v České republice 46 podnikatelských klubů Business for Breakfast. Část z nich vedou franšízoví partneři, část pak manažeři klubů.
Úterý
13.10.2015
V podnikatelských klubech Business for Breakfast se v prvních osmi měsících letošního roku zrealizovaly zakázky v hodnotě 67,6 milionu korun.
 

Tato částka je důkazem toho, že u malých a středních podnikatelů se networking stává čím dál tím účinnějším prostředkem k dosažení nových obchodních příležitostí. Od ledna do srpna si členové v klubech Business for Breakfast (BforB) mezi sebou předali přes 5200 doporučení a kontaktů na potenciální zákazníky a sjednali přes 8 tisíc takzvaných mítinků 1na1.

Také díky franšízovému rozvoji sítě mohou výhod networkingu využívat podnikatelé už na 46 místech Česka. Jen během letošního roku otevřela firma podnikatelské kluby v Olomouckém, Královéhradeckém, Plzeňském a Moravskoslezském kraji, a také přibyly další v Praze a Brně. „V roce 2015 se podnikatelé v klubech BforB navzájem osobně představili 2173 novým hostům. Při počtu 46 podnikatelských klubů to je cca 48 lidí v každém klubu, se kterými měli naši členové příležitost se osobně setkat a navázat nový obchodní vztah,“ doplňuje ředitelka Business for Breakfast Česká republika Kamila Zárychtová.

Nejen jako franšíza

Rozrůstá se i členská základna klubů BforB, ke konci srpna se počet podnikatelů navštěvující networkingová setkání dosáhl 480 členů „V podnikatelských klubech BforB umíme měřit aktivitu a výsledky každého podnikatele a klubu jako celku. Nejde v nich o to primárně něco prodat, ale jde o poznání a vzájemném porozumění. Obě strany mají možnost zjistit, jak si mohou být vzájemně přínosné,“ říká Kamila Zárychtová.

Vedle klasického franšízového modelu nabízí koncept BforB také možnost takzvaných Manažerských klubů, což je podnikatelská cesta, pro niž není potřeba získat franšízovou licenci. „Naše kluby fungují jako velmi efektivní způsob, jak si udržovat na osobní úrovni všechny kontakty, které kolem sebe máte. Vymysleli jsme tedy možnost, jak si podnikatel nebo firma může založit vlastní klub BforB pro své vlastní kontakty,“ vysvětluje Zárychtová.