20.10.2015

Konkurence nevadí

Yogoterie chce rozšířit svou síť do velkých měst. Konkurence ji neznervózňuje.

Prvotním cílem značky, která si pro svůj rozvoj zvolila franšízing, je však stabilizovat svou pozici v našem hlavním městě. Potenciál českého trhu je podle jednatelky společnosti Yogoterie Martiny Krupauerové značný, a to zejména proto, že v České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. „Z našeho krátkého působení na trhu jsme si již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky,“ doplňuje Krupauerová.

Yogoterie, pobočka v OC Arkády Pankrác Foto Yogoterie

Celková investice do otevření pobočky Yogoterie se pohybuje mezi 1 až 2 miliony korun. Konečná částka závisí na velikosti prodejny a počtu zmrzlinových strojů v ní.

To, že budoucnost zde podobné koncepty mají, potvrzuje i fakt, že za poslední rok přibyly na trhu další prodejny specializující se právě na tento produkt. Síť Yogoterie však nevidí v nově vzniklé konkurenci přílišný problém. „Vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem,“ vysvětluje Krupauerová.

Nejen větší česká města lákají Yogoterii jako cíle expanze. Nebrání se ani vstupu na zahraniční trhy, zejména na Slovensko. „Především nás lákají z pohledu franšízingu. Sami se totiž chceme soustředit na český trh,“ dodává Krupauerová.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank