Celková investice do otevření pobočky Yogoterie se pohybuje mezi 1 až 2 miliony korun. Konečná částka závisí na velikosti prodejny a počtu zmrzlinových strojů v ní.
Úterý
20.10.2015
Yogoterie chce rozšířit svou síť do velkých měst. Konkurence ji neznervózňuje.
 

Prvotním cílem značky, která si pro svůj rozvoj zvolila franšízing, je však stabilizovat svou pozici v našem hlavním městě. Potenciál českého trhu je podle jednatelky společnosti Yogoterie Martiny Krupauerové značný, a to zejména proto, že v České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. „Z našeho krátkého působení na trhu jsme si již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky,“ doplňuje Krupauerová.

To, že budoucnost zde podobné koncepty mají, potvrzuje i fakt, že za poslední rok přibyly na trhu další prodejny specializující se právě na tento produkt. Síť Yogoterie však nevidí v nově vzniklé konkurenci přílišný problém. „Vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem,“ vysvětluje Krupauerová.

Nejen větší česká města lákají Yogoterii jako cíle expanze. Nebrání se ani vstupu na zahraniční trhy, zejména na Slovensko. „Především nás lákají z pohledu franšízingu. Sami se totiž chceme soustředit na český trh,“ dodává Krupauerová.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014