Celková investice do otevření pobočky Yogoterie se pohybuje mezi 1 až 2 miliony korun. Konečná částka závisí na velikosti prodejny a počtu zmrzlinových strojů v ní.
Úterý
20.10.2015
Yogoterie chce rozšířit svou síť do velkých měst. Konkurence ji neznervózňuje.
 

Prvotním cílem značky, která si pro svůj rozvoj zvolila franšízing, je však stabilizovat svou pozici v našem hlavním městě. Potenciál českého trhu je podle jednatelky společnosti Yogoterie Martiny Krupauerové značný, a to zejména proto, že v České republice je kultura frozen yogurtu a samoobslužných konceptů jako takových teprve na začátku. „Z našeho krátkého působení na trhu jsme si již ověřili, že zákazníky tento typ prodejen skutečně baví, a to především naše mladší zákazníky,“ doplňuje Krupauerová.

To, že budoucnost zde podobné koncepty mají, potvrzuje i fakt, že za poslední rok přibyly na trhu další prodejny specializující se právě na tento produkt. Síť Yogoterie však nevidí v nově vzniklé konkurenci přílišný problém. „Vzhledem k omezené 'spádové oblasti' každé z prodejen, která se obvykle nachází v obchodních centrech, nepociťujeme tuto skutečnost jako faktor ohrožující naši společnost. Naopak jsme rádi, že frozen yogurt se tak stává mezi zákazníky ještě známějším a tak i více vyhledávaným produktem,“ vysvětluje Krupauerová.

Nejen větší česká města lákají Yogoterii jako cíle expanze. Nebrání se ani vstupu na zahraniční trhy, zejména na Slovensko. „Především nás lákají z pohledu franšízingu. Sami se totiž chceme soustředit na český trh,“ dodává Krupauerová.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015