V současné době má LQZ v Česku tři franšízové partnery. V nejbližší době by se jejich řady měly rozšířit o další dva.
pondělí
26.10.2015
Rozjetí vlastní franšízy nemusí být pro vaši peněženku velkou zátěží. Někdy je možné najít takový koncept, kde náklady nejsou otázkou vysokých investic.
 

Jedním z takových je například franšízová síť LQZ, která se zaměřuje na pomoc firmám v obchodování, a to formou barterové spolupráce. Právě ta se těší mezi firmami zajímavé pozornosti, díky čemuž je úspěšný i koncept LQZ. „Firmám se opravdu líbí možnost výměny zboží za zboží, šetří tím své finance a získávají zakázky, ke kterým by se jinak nedostaly,“ říká Hana Bendová, jednatelka společnosti LQZ Czechia.

Do konce letošního roku by chtěla značka na tuzemském trhu rozšířit řady svých partnerů o tři nové franšízanty, měla by jich tak u nás šest. V příštím roce je pak cílem LQZ získat 5 nových franšízových partnerů. „Tím bychom měli pokrytou celou  republiku a mohli bychom zvýšeným počtem klientů uspokojit všechny poptávky našich klientů,“ doplňuje Bendová.

Fakt, že rozjetí byznysu pod hlavičkou LQZ není příliš finančně náročné, potvrzuje i výše vstupního franšízového poplatku. Ten činí 30 tisíc korun a je určen na pokrytí základních nákladů pro zavedení nového franšizanta  do systémů konceptu a jeho zaučení a mentoring po dobu nezbytně nutnou pro úspěšné zahájení činnosti franšízové pobočky. Nákladné není ani vybavení, které  franšízant potřebuje ke své činnosti. „Stačí kancelář, telefon, počítač a hlavně obrovská chuť do práce. Velkou výhodou je tým spolupracovníků,“ dodává Bendová.