Cílem MaxDrive je dále expandovat a prostřednictvím franšízy otevřít dalších 20 poboček v následujících dvou letech. Franšízovou pobočku je možné vést přímo, nebo jako investici prostřednictvím personálu. Obvyklá doba rozjezdu v novém regionu jsou tři měsíce.
Úterý
27.10.2015
Možnost provozování franšízové pobočky a opora stabilní značky. To je to, co přivedlo Michala Dinu k franšízové síti MaxDrive.
 

Již druhým rokem provozuje Michal Dinu franšízovou pobočku sítě mobilních myček aut MaxDrive, která má na starosti Prahu a střední Čechy. Před těmi dvěma lety byl jedním z prvních franšízových partnerů značky, který vstoupil do sítě v momentě, kdy se tato možnost naskytla.

Důkazem toho, že je se vstupem do sítě MaxDrive spokojen, svědčí i to, že chce v konceptu MaxDrive i nadále působit. Vidí v něm totiž velký potenciál. „Jsem přesvědčen, že MaxDrive nabízí službu, která u nás chyběla. Připojení se k této značce tak vidím jako krok správným směrem, a to i vzhlede k dalšímu rozvoji, protože vidím, že zde existuje řada dalších možností, jak s konceptem pracovat,“ říká Michal Dinu.

Jako největší přínos franšízového způsobu podnikání vidí Michal Dinu v možnosti vedení vlastního podniku a řízení svého času. Pochvaluje si i spolupráci s franšízorem. „V momentě, kdy začínáte s novým projektem, do kterého vkládáte finance, je vždy dobré mít krytá záda, což v případě podpory centrály MaxDrive funguje,“ vysvětluje Michal Dinu.

Momentálně má značka MaxDrive v tuzemsku čtyři pobočky, jejichž prostřednictvím však poskytuje služby po celé České republice. V plánu má síť i překročit hranice naší země, nicméně v současné době je pro ni prioritou expanze v rámci republiky.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014