Koncept Body Body nabízí zájemcům o franšízovou spolupráci dva druhy licencí - BodyBody Osobní trenér a BodyBody Fitness Studio. Od vybrané licence se následně odvíjí výše počáteční investice, kterou musí franšízant vynaložit.
Čtvrtek
29.10.2015
Netradiční nápady mají úspěch. Důkazem je i franšíza Body Body.
 

Společnost BodyBody, poskytovatel tréninku pomocí elektrické stimulace svalů, rozšiřuje prostřednictvím svých franšízových partnerů aktivity na českém trhu. Poslední nově otevřenou pobočku najdou potenciální klienti v Olomouci. V hanácké metropoli se tak nachází v pořadí sedmá provozovna této sítě.

„Stále rostoucí zájem klientů a jejich výsledky ve stávajících studiích BodyBody, stejně tak jako zájem potenciálních franšízantů otevřít si své vlastní fitness studio BodyBody nás motivuje k další expanzi,“ říká zakladatel společnosti Seen Aquin. „Od nového roku budeme přítomni také v Plzni a řešíme i zájem z řady dalších měst. Většina potenciálních franšízantů chce využít situace, kdy mohou být na lokálním trhu první a získat tak exkluzivitu na své území,“ dodává Aquin.

Šanci podnikat pod hlavičkou Body Body mají nejen „lidé“ z oboru. Mezi franšízanty tohoto fitness konceptu tak můžeme nalézt podnikatele z oborů jako cestovní ruch, marketing nebo obchod a služby. Takoví partneři dle Ivany Aquin, jednatelky společnosti Fitness Revolution, která za konceptem Body Body stojí, většinou naváží úzkou spolupráci s odborníkem z oboru fitness a dobře se tak navzájem doplňují.

„Naše partnery z oboru na franšíze BodyBody láká především možnost splnit si svůj sen a mít své vlastní fitness studio s inovativní technologií nebo naopak rozšířit služby již svého zaběhnutého fitness nebo wellness studia. Pro naše partnery mimo obor je to především investiční a další zajímavá podnikatelská příležitost,“ vysvětluje Ivana Aquin s tím, že mezi franšízanty jsou i lidé, kteří s podnikáním zcela začínají, a vyhovuje jim osvědčený koncept s kompletní podporou, kterou jim franšízor zajišťuje.