Síť Euronics začala využívat franšízový systém rozvoje. Dosáhnout chce díky němu i snížení nákladů souvisejících s expanzí sítě.
Pondělí
02.11.2015
Síť elektroprodejen Euronics stále rozšiřuje svou síť, a to i tu franšízovou.
 

Nejnověji do tohoto řetězce prodejen elektrospotřebičů přibyla jedna prodejna v Kroměříži a jedna znovu otevřená v Kuřimi. V případě kroměřížské pobočky se jedná o první vlastní obchod této značky v bývalém hanáckém okresním městě. U prodejny v Kuřimi jde o nově zrekonstruovanou prodejnu, kterou Euronics předvádí do franšízy.

„Pro prodejnu v Kroměříži jsme zvolili nový malý retail park, vedle obchodní zóny Kaufland, se třemi obchodními jednotkami. Vnímáme tuto lokalitu jako novou spádovou oblast, která přiláká zákazníky z širokého okolí,“ vysvětluje mluvčí Euronics Marek Ingr. Naopak kuřimská prodejna je umístěna v centru města a zaměřuje se tedy zvláště na místní obyvatele.

Společnost Euronics ČR je členem evropské sítě maloobchodních prodejců elektrospotřebičů Euronics International. Součástí řetězce je v České republice 140 prodejen, z nichž část je provozována prostřednictvím franšízových partnerů.