Růst a inovace
Již poosmé byly v rámci projektu oceněny ženy-podnikatelky, jejichž firmy dosáhly v uplynulém roce úspěchu. Letošní ročník se může pochlubit tím, že opět zaznamenal větší zájem mezi přihlášenými podnikatelkami.
Vítězkou v kategorii Malá společnost se stala Lucie Viterová, majitelka agentury Home Care Promedica, která poskytuje domácí zdravotní péči na základě indikace lékaře v domácím prostředí klientů. Druhé místo patří Petře Lauberové a její firmě AVIAN – M.Z., která působí v oblasti potravinářství. Třetí skončila Karolina Pokorná, majitelka společnosti Prokontrol zabývající se prodejem trezorových zámků.
V kategorii Středně velká společnost se na první příčce umístila Ivana Černohorská se svou firmou NC WEGA, která se zabývá zpracováváním plechu. Za ní skončila na druhém místě Olga Hyklová s firmou Advantage Consulting, což je česká personální agentura v oblasti Recruitmentu, která na trhu působí od roku 2002. Třetí místo patří Janě Kotkové, majitelce firmy Romex, která je dodavatelem stavebních prací a specializovaných řemesel.
Vítězkou kategorie Velká společnost se stala Jaroslava Valová, majitelka společnosti SIKO Koupelny. Druhé místo mezi velkými firmami patří Ivetě Kotenové a její společnosti DAMA, jež podniká v oblasti zajišťování veškerých hutních a spojovacích materiálů, včetně jejich úprav a dopravy. Třetí příčku obsadila Eva Pešková se společností Aliaz – Ocelové konstrukce, která dodává ocelové konstrukce velkým zákazníkům.
Originalita se cení
V rámci osmého ročníku byly uděleny i zvláštní ceny partnerů soutěže. Titul Výjimečná podnikatelka udělovaný pod patronací ČSOB získala Pavla Čechová Švepešová se společností Stroom Dub, která provozuje sociální centrum a poskytuje sociální služby. Cenu za výjimečný růst firmy pod patronací společnosti Microsoft si odnesla Eva Vejšická, majitelka společnosti Elron, jež působí v oblasti nakládání s kompostovatelnými odpady. Cena za inovativní řešení udělovanou pod patronací Allianz pojišťovny patří Terézii Svátové a její společnosti Terezia Company, která je v České republice průkopníkem výroby léčivých prostředků z hlívy ústřičné.
Na základě ratingu a skóringu odborného garanta projektu, kterým je CRIF – Czech Credit Bureau, bylo letos vybráno 17 929 obchodních společností vlastněných ženami.Do semifinále pak odborný garant nominoval a doporučil 649 českých podnikatelek s obratem od 10 milionů do zhruba 4 miliard korun ročně. Z tohoto počtu vzešlo 86 finalistek, které porotci osobně kontaktovali, protože v projektu se kromě ekonomických výsledků hodnotí také osobní a podnikatelský příběh.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI