Místní naleznou Poštu partner v prostorách, kde dříve sídlila Česká pošta a to v budově obecního úřadu. Se zařizováním interiéru proto nebylo příliš práce. O pobočku se stará bývalá zaměstnankyně České pošty Petra Fryšarová.
Čtvrtek
12.11.2015
Transformace České pošty pokračuje. Pošta Partner funguje v dalších nových obcích.
 

Plán České pošty na převedení většiny jejích poboček do projektu Pošta Partner, je již známá věc. Moc se však nemluví o tom, že proces změny provozovatelů pošt většinou v malých městech či vesnicích je již v plném proudu. Například jen v listopadu začaly na Olomoucku v rámci zmíněného projektu fungovat hned čtyři nové pobočky Pošta Partner, a to v Křenovicích u Kojetína, v Polomi na Přerovsku, Písařově na Šumpersku a v Horní Loděnici u Šternberka.

V poslední jmenované obci, ve které žije 350 obyvatel, se provozování pobočku ujala sama obec. „Chtěli jsme, aby poštu nadále provozovala obec a zůstaly tak zachovány všechny dosavadní služby. Zároveň jsme chtěli některé služby rozšířit,“ vysvětluje starosta Horní Loděnice Gustav Repaň s tím, že v případě, že by poštu provozoval soukromník, jistota zachování služeb by zmizela.

Rozhodnutí ujmout se pobočky pošty nebylo nijak unáhlené. Starosta Horní Loděnice k němu přistupoval s rozvahou. „Několik obcí, kde už Pošta partner funguje, jsem obvolal, abych zjistil jejich zkušenosti. Se zásadními problémy jsem se nesetkal, a proto jsme se rozhodli, že se do projektu zapojíme,“ říká starosta Repaň.

Česká pošta počítá do konce roku 2025 s převedením zhruba 2500 poboček na smluvní partnery. Zbylých zhruba 700 pošt má dle plánu zůstat páteřní sítí České pošty.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014