23.11.2015

Chuť na léto

Přípravy na další sezónu jsou v plném proudu. Hledání franšízantů u sítě Lodostrefa pokračuje.

Letní zmrzlinová sezona je za námi, ale pro franšízový koncept LODOstrefa to tak úplně neplatí. Stánky již sice neprodávají mraženou pochoutku, ale o to více práce musí společnost věnovat přípravě na další rok. Do té patří i hledání nových franšízantů, o které má na tuzemském trhu zájem. Po zkušenostech z Polska totiž chce svými zmrzlinovými stánky obsadit i náš trh. A to ne jen tak z ničeho nic.

Lodostrefa stánek před obchodním domem Kaufland Foto Lodostrefa

Od svých franšízantů nevybírá koncept LODOstrefa žádné licenční ani marketingové poplatky. Výše počáteční investice pak závisí na zvoleném typu spolupráce.

„To, že z Česka přišla poptávka po našich službách, je důkazem toho že se svět zmenšuje a všichni k sobě máme blíž. V Polsku si naše značka vybudovala již dobré jméno a franšízovým partnerům se spolupráce s námi osvědčila. Je to pro ně dobrý byznys. Proto se tedy není čemu divit, že tyto dobré zprávy překročily hranice,“ říká Joanna Misiakowska, spolumajitelka polského franšízového konceptu LODOstrefa.

Franšízový koncept LODOstrefa budovala Misiakowska, která je dnes zodpovědná za rozvoj franšízové sítě, se svými kolegy na základě osmi let zkušeností v oblasti výroby zmrzlinových strojů. V případě kiosků LODOstrefa jde o menší, plně samostatné zmrzlinové stánky, v nichž mohou franšízanti zákazníkům nabízet nejen zmrzlinu, ale také další speciality. „Zákazníci si mohou na jednom místě zvolit, zda mají chuť na zmrzlinu italskou či americkou. V nabídce máme také velmi populární granitu nebo vafle. Budou-li mít chuť na ledovou tříšť, není problém, i tu u nás díky komplexnosti našeho konceptu dostanou,“ doplňuje Joanna Misiakowska.

Čas jsou peníze

Pro zájemce o franšízu připravila společnost pět modelů spolupráce, díky čemuž si mohou vybrat, co jim nejvíce vyhovuje. Jednotlivé modely se od sebe liší vybavením zmrzlinového stánku, následně pak také nabídkou produktů pro zákazníky. Samozřejmě je pak rozdíl i v ceně, kterou franšízant za spolupráci zaplatí.

„Našim partnerům poskytujeme komplexní pomoc v řadě ohledech. Není to tak, že bychom jim pomohli jen na samém začátku podnikání. Naše podpora k nim míří i po otevření pobočky. Jsme jim nápomocni se školením zaměstnanců, jsme schopni pomoci franšízantům i s financování podnikání. Samozřejmostí je pak servis vybavení, který zajišťujeme,“ vypočítává podporu Joanna Misiakowska s tím, že samotný rozjezd pobočky je otázkou poměrně krátké doby. Jakmile ona a její tým dohodnou s franšízanty, domluví veškeré podrobnosti, netrvá dlouho a dorazí jim plně vybavený stánek.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank