Chuť na léto
Letní zmrzlinová sezona je za námi, ale pro franšízový koncept LODOstrefa to tak úplně neplatí. Stánky již sice neprodávají mraženou pochoutku, ale o to více práce musí společnost věnovat přípravě na další rok. Do té patří i hledání nových franšízantů, o které má na tuzemském trhu zájem. Po zkušenostech z Polska totiž chce svými zmrzlinovými stánky obsadit i náš trh. A to ne jen tak z ničeho nic.
„To, že z Česka přišla poptávka po našich službách, je důkazem toho že se svět zmenšuje a všichni k sobě máme blíž. V Polsku si naše značka vybudovala již dobré jméno a franšízovým partnerům se spolupráce s námi osvědčila. Je to pro ně dobrý byznys. Proto se tedy není čemu divit, že tyto dobré zprávy překročily hranice,“ říká Joanna Misiakowska, spolumajitelka polského franšízového konceptu LODOstrefa.
Franšízový koncept LODOstrefa budovala Misiakowska, která je dnes zodpovědná za rozvoj franšízové sítě, se svými kolegy na základě osmi let zkušeností v oblasti výroby zmrzlinových strojů. V případě kiosků LODOstrefa jde o menší, plně samostatné zmrzlinové stánky, v nichž mohou franšízanti zákazníkům nabízet nejen zmrzlinu, ale také další speciality. „Zákazníci si mohou na jednom místě zvolit, zda mají chuť na zmrzlinu italskou či americkou. V nabídce máme také velmi populární granitu nebo vafle. Budou-li mít chuť na ledovou tříšť, není problém, i tu u nás díky komplexnosti našeho konceptu dostanou,“ doplňuje Joanna Misiakowska.
Čas jsou peníze
Pro zájemce o franšízu připravila společnost pět modelů spolupráce, díky čemuž si mohou vybrat, co jim nejvíce vyhovuje. Jednotlivé modely se od sebe liší vybavením zmrzlinového stánku, následně pak také nabídkou produktů pro zákazníky. Samozřejmě je pak rozdíl i v ceně, kterou franšízant za spolupráci zaplatí.
„Našim partnerům poskytujeme komplexní pomoc v řadě ohledech. Není to tak, že bychom jim pomohli jen na samém začátku podnikání. Naše podpora k nim míří i po otevření pobočky. Jsme jim nápomocni se školením zaměstnanců, jsme schopni pomoci franšízantům i s financování podnikání. Samozřejmostí je pak servis vybavení, který zajišťujeme,“ vypočítává podporu Joanna Misiakowska s tím, že samotný rozjezd pobočky je otázkou poměrně krátké doby. Jakmile ona a její tým dohodnou s franšízanty, domluví veškeré podrobnosti, netrvá dlouho a dorazí jim plně vybavený stánek.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...