01.12.2015

Sázka na technologie

20 let zkušeností na polském trhu přimělo Marcina Mazura využít šance a přivést na náš trh koncept SITA efektivní věda.

Naučit se cizí jazyk snadno a rychle, to je sen mnoha z nás. Díky nové franšízové značce v Česku to nemusí být sen nesplnitelný. Síť, která má v sousedním Polsku 8 poboček, z nichž většina je franšízových, se zaměřuje na prodej zařízení SITA a pořádání jazykových kurzů za použití právě této technologie. Ta spočívá ve využití nejmodernějších poznatků vědy v oblasti zapamatování slov a frází ve stavu uvolnění. Klienti se tak cizí jazyk učí při relaxaci s využitím technologických zařízení SITA, mezi něž patří například speciální brýle.

SITA efektivní věda, studenti ve třídě učící se metodou SITA Foto Answer2U

Cena licence za přistoupení k franšízovému konceptu činí 30 tisíc korun. Do otevření showroomu je třeba dále investovat zhruba 35 tisíc, otevření školy a showroomu dohromady pak přijde na zhruba 60 tisíc korun.

Značka je zavedena nejen na polském trhu, ale také v Německu, kde si tato metoda výuky jazyků našla také své fanoušky. V případě tohoto konceptu však nejde jen o prodej výše zmíněných zařízení. Pro zájemce o franšízové licence zde existuje možnost otevření showroomu a školy. Například v Polsku momentálně funguje osm showroomů a čtyři školy.  V Česku má Marcin Mazur plán jasný. „Jsem přesvědčený, že v České republice je možné otevřít čtyři pobočky, ať už školy či obchody, a to v Praze, Brně, Ostravě a Plzni. Nicméně jsme otevřeni i dalším možnostem. Nejdůležitější jsou pro nás lidé, se kterými pracujeme. Když tedy bude někdo chtít podnikat s produkty SITA v jiných lokalitách, jsme ochotni o tom jednat,“ vysvětluje Marcin Mazur s tím, že první pobočka zahájí provoz v lednu příštího roku v Ostravě.

Hlavním cílem společnosti Answer2U, která za konceptem stojí, je v České republice momentálně vytvořit dobře koordinovanou síť. „V současné době tak hledáme nejen obchodníky, ale i lektory. Nechceme se totiž soustředit jen na prodej produktů, chceme učit Čechy jak je využívat nejen k výuce, ale i k relaxaci,“ říká Marcin Mazur. Franšízanti sítě tak musí být lidé otevření novým technologiím a výukovým metodám.

V Polsku totiž fungují jak obchody, kde si zákazníci SITA zařízení spolu s kurzy pořídí a učí se doma, ale také školy, ve kterých učitelé používají SITA metody. Momentálně nabízí značka u našich severních sousedů nejen výuku angličtiny, ale také italštiny, španělštiny, němčiny a francouzštiny.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank