OBI se blíží třicítce
V letošním roce jde zatím o první obchodní centrum OBI, která se orientují na stavbu a zahradu. Vloni tento řetězec, u něhož se investice pohybuje kolem 200 milionů korun, otevřel pět obchodních center.
Hobby táhne
Hobbymarketům se v Česku obecně daří. Cestu si do nich najde až polovina českých kutilů. Proto jednotlivé řetězce chystají další rozvoj. Hornbach například chce do roku 2015 čtyři nové prodejny, Baumax nedávno otevřel nový obchod v pražských Letňanech. Chystá další na Praze 4 a do konce příštího roku také v Šumperku a Českých Budějovicích.
Přes stovku prodejen
Na konci roku 2007 měla pětka největších hobbymarketů přes 100 provozoven pro kutily a zahrádkáře. Podle výzkumu Incoma Research loni utržily největší hobbymarkety rekordních více než 25 miliard korun, tedy o 1,5 miliardy více než před rokem. I přes rostoucí tržby chtějí majitelé další expanzi. Do konce příštího roku tak například přibudou dva další hobbymarkety Baumax v Šumperku a Českých Budějovicích.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář