Franšíza se známou tváří

U jednotlivých typů spolupráce garantuje Amaryllis svým franšízantům určitou výši zisku, samozřejmě v případě dodržení všech předepsaných pravidel a postupů. Pokud za těchto předpokladů franšízant tohoto zisku nedosáhne, vyplatí mu společnost MEDI HEALTH and BEAUTY jednorázovou náhradu až do výše 2 milionů korun, dle velikosti franšízové provozovny.
Čtvrtek
03.12.2015
H&M má svého David Beckhama, Nespresso George Clooneyho a značka Amaryllis zase Agátu Prachařovou.
 

O tom, že známé a oblíbené tváře pomáhají značkám k úspěchu, se popsala již řada knih. Vždy je však potřeba hledat spojení, která mají logiku. A právě to se povedlo konceptu Amaryllis, který na našem trhu působí od roku 2010. Ten spojil své síly s českou modelkou, moderátorkou a podnikatelkou v jedné osobě Agátou Prachařovou.

 „Spolupráce s paní Prachařovou je pro nás důležitá hned z několika důvodů. V první řadě je paní Prachařová vzorným klientem, který bere všechny procedury velice vážně, dodržuje postupy i v domácí péči, takže máme díky ní relevantní důkazy účinku našich ošetření. Zpětnou vazbou pro nás je též to, že se ze spokojené klientky stala i naším obchodním partnerem, což je pro nás úžasné nastavené zrcadlo toho, jak nás, naše postupy a služby, které poskytujeme, vnímají naši klienti a současní i potenciální franšízanti,“ říká zakladatelka Amaryllis MUDr. Zlata Takácsová.

Je to právě tři roky, co se značka Amaryllis rozhodla ke svému rozvoji využít cestu franšízingu. Důvodem tohoto rozhodnutí byla chuť nabízet služby z oblasti estetické medicíny, regenerace a kosmetiky nejen v Praze, ale i v dalších městech. Dnes tak zákazníci díky franšízantům najdou pobočky Amaryllis i v Jihlavě, Teplicích, Chebu a Chrudimi. „Naším cílem je, aby byl jednoho dne náš koncept zdraví a krásy přístupný všem obyvatelům ČR,“ prozrazuje Takácsová.

Svým franšízovým partnerům nabízí Amaryllis tři různé typy spolupráce. Na vybraném typu pak závisí výše investice a další potřebné náležitosti pro rozjezd pobočky. „Pro AMARYLLIS BEAUTY MOBILE není zapotřebí ani provozovna. Pro AMARYLLIS BEAUTY POINT je to spíše poblíž zastávek MHD nebo v jejich blízkém okolí a pro AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT je důležité mít v okolí parkoviště,“ vysvětluje Juraj Slovák, obchodní ředitel společnosti MEDI HEALTH and BEAUTY, která za konceptem Amaryllis stojí.


Populární na fóru

17 poboček za 9 měsíců

Hi there! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will forward this article...

4 komentář(e)
posledni 16.09.2018
17 poboček za 9 měsíců

This is a great little post with some valuable tips. I totally agree. The way you bring passion and engagement into the things you do can really change your outlook on live. -...

4 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Vydělávejte s úsměvem

Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...

1 komentář(e)
posledni 27.03.2015
Cesta za rozvojem

krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz

3 komentář(e)
posledni 11.02.2015
Cesta za rozvojem

Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...

3 komentář(e)
posledni 27.01.2015
Cesta za rozvojem

Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...

3 komentář(e)
posledni 27.11.2014
Franchisa pro každého

Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě

1 komentář(e)
posledni 11.02.2013
17 poboček za 9 měsíců

Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...

4 komentář(e)
posledni 16.07.2011