03.12.2015

Franšíza se známou tváří

H&M má svého David Beckhama, Nespresso George Clooneyho a značka Amaryllis zase Agátu Prachařovou.

O tom, že známé a oblíbené tváře pomáhají značkám k úspěchu, se popsala již řada knih. Vždy je však potřeba hledat spojení, která mají logiku. A právě to se povedlo konceptu Amaryllis, který na našem trhu působí od roku 2010. Ten spojil své síly s českou modelkou, moderátorkou a podnikatelkou v jedné osobě Agátou Prachařovou.

Amaryllis pobočka, Agáta Prachařová, MUDr. Zlata Takácsová Foto Amaryllis

U jednotlivých typů spolupráce garantuje Amaryllis svým franšízantům určitou výši zisku, samozřejmě v případě dodržení všech předepsaných pravidel a postupů. Pokud za těchto předpokladů franšízant tohoto zisku nedosáhne, vyplatí mu společnost MEDI HEALTH and BEAUTY jednorázovou náhradu až do výše 2 milionů korun, dle velikosti franšízové provozovny.

 „Spolupráce s paní Prachařovou je pro nás důležitá hned z několika důvodů. V první řadě je paní Prachařová vzorným klientem, který bere všechny procedury velice vážně, dodržuje postupy i v domácí péči, takže máme díky ní relevantní důkazy účinku našich ošetření. Zpětnou vazbou pro nás je též to, že se ze spokojené klientky stala i naším obchodním partnerem, což je pro nás úžasné nastavené zrcadlo toho, jak nás, naše postupy a služby, které poskytujeme, vnímají naši klienti a současní i potenciální franšízanti,“ říká zakladatelka Amaryllis MUDr. Zlata Takácsová.

Je to právě tři roky, co se značka Amaryllis rozhodla ke svému rozvoji využít cestu franšízingu. Důvodem tohoto rozhodnutí byla chuť nabízet služby z oblasti estetické medicíny, regenerace a kosmetiky nejen v Praze, ale i v dalších městech. Dnes tak zákazníci díky franšízantům najdou pobočky Amaryllis i v Jihlavě, Teplicích, Chebu a Chrudimi. „Naším cílem je, aby byl jednoho dne náš koncept zdraví a krásy přístupný všem obyvatelům ČR,“ prozrazuje Takácsová.

Svým franšízovým partnerům nabízí Amaryllis tři různé typy spolupráce. Na vybraném typu pak závisí výše investice a další potřebné náležitosti pro rozjezd pobočky. „Pro AMARYLLIS BEAUTY MOBILE není zapotřebí ani provozovna. Pro AMARYLLIS BEAUTY POINT je to spíše poblíž zastávek MHD nebo v jejich blízkém okolí a pro AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT je důležité mít v okolí parkoviště,“ vysvětluje Juraj Slovák, obchodní ředitel společnosti MEDI HEALTH and BEAUTY, která za konceptem Amaryllis stojí.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank