Investice do otevření pobočky Poe-Poe se pohybuje od 2,5 do 5 milionů korun. Celková částka závisí na velikosti a typu konceptu.
Čtvrtek
10.12.2015
Přesně takové jídlo chce zákazníkům nabízet franšízový koncept Poe-Poe, který je novinkou v Katalogu franšíz.
 

Na první pohled se může zdát, že kvalitní jídlo a nízká cena nejdou moc ruku v ruce. Nemyslí si to však tvůrci franšízové sítě Poe-Poe. „Jsme si vědomi toho, že v Evropě není koncept, který by se zaměřoval stejným směrem jako my a nabízel kvalitní, ale zároveň velmi dostupné jídlo. Právě proto jsme vytvořili koncept, který je zaměřený na obrat a garantujeme našim franšízantům nejlepší nákupní cenu surovin od našich dodavatelů, což dělá z našeho projektu byznys s rychlou návratností investice,“ říká Martin Kovářík, spolumajitel společnosti Industriale food, která za sítí Poe-Poe stojí.

Momentálně mohou milovníci dobrého jídla zajít do tří poboček v Česku, a to v Brně, Uherském Hradišti a Zlíně, kde je restaurace v rukách franšízanta. Jejich počet by se však měl v příštím roce i nadále zvyšovat. V příštích 12 měsících chce totiž firma, i za pomoci franšízových partnerů, otevřít čtyři nové pobočky. A to v Opavě, Olomouci a ani v Brně, kde již jedna restaurace funguje, není rozvoj u konce. Najít by zde měly své místo ještě další dvě provozovny.

Franšízový koncept Poe-Poe tvořila společnost Industriale Food tři roky, a to s cílem využít tento způsob rozvoje k rychlejšímu rozvoji sítě. „Do pěti let chceme s restauracemi Poe-Poe pokrýt velká města v České republice včetně několika poboček v Praze. Kvůli zaměření celého konceptu na obrat, nás zajímají pouze nejlepší lokality ve větších městech. Zaměřujeme se hlavně na pěší zóny s velkou průchodností,“ prozradil Martin Kovářík s tím, že do budoucna přichází v úvahu také expanze na zahraniční trhy. Těmi prvními, na které se chce síť zaměřit, jsou Slovensko a Chorvatsko.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014