Žabka v Polsku přichází s novým konceptem

Součástí konceptu je také koutek Frashcafe
Středa
01.04.2009
Síť marketů Žabka v Polsku, která působí i v Česku, začala rozvíjet nový koncept prodejen s delikatesami Freshmarket. První otevřel na konci března v Lešně.
 

Česká investorská společnost Penta Investment, která Žabku předloni koupila, již má v plánu otevřít další čtyři Freshmarkety. Do konce roku by jich mělo být 15, v následujícím pak 50. Obchody jsou velké 250 až 400 metrů čtverečních. Součástí konceptu je také koutek Freshcafe s čerstvou kávou.

Žabka stále roste

Žabka je jedničkou na polském trhu convenicence marketů. Penta jej koupila za 3,7 miliardy korun. V Polsku má Žabka zhruba 2 tisíce prodejen a ročně otevírá desítky nových. Skupina Penta s malými samoobsluhami Žabka zamířila do Česka v době, kdy zde menší obchody začaly budovat i mezinárodní obchodní řetězce, jež se dříve specializovaly na hypermarkety a supermarkety. Do konce letošního roku by mělo být v Česku 100 Žabek, celkem až 250 obchodů.