V roce 2015 otevřel Naturhouse na našem trhu sedm nových poraden. Tržby v celé české síti vzrostly oproti předcházejícímu roku o 10 procent.
Středa
20.01.2016
Investice do marketingu, nového softwaru, redesignu poboček a vzdělávání. To vše má letos v plánu franšízová síť Naturhouse.
 

Výše avizovaných investic by se měla pohybovat v řádech milionů korun. Prioritou v oblasti marketingu je i nadále posilovat povědomí o značce na tuzemském trhu. Díky podpoře vzdělávacího programu, projektu Naturhouse University, pak chce firma prohlubovat vzdělávání nejen franšízantů, ale i jejich zaměstnanců, což má dle vyjádření společnosti pozitivní dopad na vyšší obraty poboček i loajalitu jejich zaměstnanců.

Jen v loňském roce vzrostly tržby v české síti meziročně o 10 procent, v případě poboček, které má Naturhouse na Slovensku se jejich tržby zvýšily oproti předchozímu roku o 45 procent. I tento fakt motivuje majitele master-franšízové licence tohoto původem španělského dietetického konceptu, společnost Reduccia, k otevírání dalších poraden. „V letošním roce předpokládáme, že se nám podaří na tuzemském trhu otevřít 8 až 12 nových obchodních jednotek. Na sousedním Slovensku bychom se chtěli dostat přes hranici 20 poboček,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Narurhouse pro ČR a SR.

Momentálně najdeme na tuzemském trhu 73 poboček, na Slovensku má Naturhouse 18 poraden. Cílem je však zastoupení v obou zemích výrazně zvýšit. „V horizontu sedmi let bychom rádi v Česku provozovali až 150 výživových poraden pod naší značkou. Na Slovensku plánujeme síť zahustit až na 50 poboček,“ odhaluje plány Jan Gonda. Pomoci by v tom Naruhouse měl i tzv. mikrokoncept, díky nimž může značka expandovat i do menších měst o velikosti 10 až 19 tisíc obyvatel. „Od loňska máme připravený také koncept poradny pro města s 5 až 10 tisíci obyvateli. Tato města zatím vytipováváme a jednáme s prvními zájemci,“ doplňuje Jan Gonda.