Plánem značky LQZ je po vybudování stabilní sítě v Česku rozšířit její služby i do dalších zemí Evropské unie.
Pátek
22.01.2016
Franšízant v každém kraji. Takové jsou ambice značky LQZ na tuzemském trhu.
 

Firma LQZ Czechia, která se specializuje na zprostředkování spolupráce mezi firmami na základě barteru, má momentálně v tuzemsku tři franšízanty a jednoho partnera. „Do konce roku 2016 chceme našimi službami pokrýt republiku tak, aby v každém krajském městě fungoval franšízový partner, nebo alespoň naše oblastní zastoupení. Konkrétním cílem pro příští rok je získat pět nových franšízantů,“ doplňuje Hana Bendová, jednatelka firmy LQZ Czechia.

Úkolem franšízových partnerů je neustále vyhledávat pro své klienty z řad firem zakázky, ke kterým by se bez možnosti barterové spolupráce nedostaly. „Snažíme se neustále rozšiřovat naši klientelu v každém kraji či městě tak, aby si zákazníci mohli koupit vše od základních potravin po stavbu rodinného domu,“ říká Hana Bendová. Aby toho mohla síť dosáhnout, zvolila si právě rozvoj prostřednictvím franšízingu.

Investice do rozjetí spolupráce s franšízou LQZ není nikterak vysoká. Činí momentálně zhruba 30 tisíc korun. Právě tato částka dle Hany Bendové postačí na pokrytí základních nákladů spojených se zavedením nového franšízanta systémů, s jakými síť pracuje, zaučení a mentoring po nezbytně nutnou dobu pro úspěšné zahájení fungování franšízové pobočky. „Co se týče požadavků na franšízového partnera, měl by mít určité zkušenosti s obchodováním, vedením týmu a hlavně jednáním s potenciálními klient,“ dodává Bendová.