Licence franšízové sítě Novodobá sanitka přijde zájemce na 100 tisíc korun. Měsíční franšízový poplatek činí 2000 až 4000 korun dle velikosti licencovaného území.
Čtvrtek
28.01.2016
Původní profesí Jarmily Skopalové byla televizní dramaturgie. Zájem o péči a pomoc lidem ji však přivedl k franšíze Novodobá sanitka.
 

Jak sama říká, díky televizní dramaturgii pro ní není pojem licence ničím neznámým. Ty televizní se od těch franšízových totiž příliš neliší. „Koupíte koncept pořadu, který se vám líbí, a natočíte jej ve vlastní režii s vlastními lidmi. Majitel práv vám pomůže s veškerou technickou přípravou, provede vás přípravami k natáčení, pohlídá první díly, dostanete úvodní znělku i scénickou hudbu. Obsah si pak dodáte sami podle místních potřeb – třeba v případě soutěže otázky z místních zdrojů o věcech, které lidi ve vaší zemi zajímají,“ vysvětluje Jarmila Skopalová s tím, že přesně takový model očekávala i od vstupu do franšízového konceptu Novodobá sanitka. A nemýlila se.

Franšízantkou této specifické sítě se stala Jarmila Skopalová v červnu roku 2014, kdy zahájila provoz pobočky v Jihlavě. Na konceptu oceňuje zejména to, že může těžit z jeho ucelenosti a rozšířenosti po celé republice. „Majitelka konceptu Novodobá sanitka Dita Freibergová se i v této ne příliš příznivé době pro podnikání snaží najít cesty, jak pomoci nám, franšízantům, kteří jsme od centrály v Teplicích vzdáleni. Pomáhá nám v kontaktu se samosprávou tak, abychom v jednotlivých regionech nepůsobili jako jedna malá firma, ale aby bylo patrné, že jsme firma s historií působící na celém českém trhu,“ vysvětluje Jarmila Skopalová.

Za hranice

Velkým přínosem pro síť je dle ní i fakt, že franšízor respektuje specifika jednotlivých regionů, kde její franšízoví partneři působí. „Například u nás na Vysočině se stále snažíme sloužit hlavně v malých obcích, a proto například musíme hodně přizpůsobovat ceny možnostem našich klientů,“ doplňuje Jarmila Skopalová.

Jen v loňském roce se síť Novodobá sanitka rozrostla o osm nových poboček, díky nimž se služba nabízející přepravu pro nemocné, kteří nemají od lékaře nárok na sanitní zdravotnickou přepravu, rozšířila do dalších regionů jako například Litoměřice, Praha, Most, Havířov nebo Pardubice. „Loni se nám podařilo také vytvořit nový vizuální styl naší sítě, který postupně zavádíme. Zaměřili jsme se na sjednocení reklamní a marketingové kampaně. Na přelomu roku jsme také spustili novou podobu webových stránek, které jsme daleko více zaměřili na naše klienty,“ vypočítává Dita Freibergová.

Pro letošní rok má však Novodobá sanitka plány zcela jiné. Nejenže chce i nadále rozšiřovat své působení, aby u nás její služby byly zákazníkům co nejdostupnější, ale plánuje i expanzi za hranice. „Hlavním cílem roku 2016 je zavedení našeho konceptu na území Slovenska. Od ledna tak na tamním trhu nabízíme franšízové licence,“ prozrazuje Dita Freibergová s tím, že zájem o ně je značný, a to jak u nás, tak i u našich východních sousedů.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014