Šťastná třináctka

„Výherce kategorií určili zákazníci, jejich hlasování tak odráží zkušenosti s jednotlivými prodejci a sortimentem i jejich oblíbenost. Již 13. rokem oceňujeme prodejce na českém trhu na základě kvality jejich nabídky, dobrých vztahů se zákazníky a snahu obchodníků o zdokonalování služeb,“ říká Josef Machala, Loyalty & Acceptance Manager MasterCard.
Čtvrtek
04.02.2016
Známe vítěze 13. ročníku ocenění MASTERCARD Obchodník roku. Absolutním vítězem je stejně jako loni IKEA.
 

O vítězích této soutěže rozhodovali svými hlasy ti nejpovolanější, sami zákazníci. A kdo byl v loňském roce oceněn jako nejoblíbenější? Absolutním vítězem se opět stala společnost IKEA, která tak obhájila prvenství z let 2013 a 2014. Zajímavostí je, že v některých zemích, ne však v České republice, se i tento švédský prodejce nábytku rozšiřuje prostřednictvím otevírání franšízových poboček. Ocenění si zástupci firmy převzali na vyhlášení v rámci konference Retail Summit, jehož mediálním partnerem je i portál Franchising.cz.

Franšízovým značkám se však dařilo i v oborových kategoriích. Primát mezi prodejci drogerie a parfumerie získala síť Teta drogerie, která v předchozích ročnících končila na stříbrné příčce. Právě Teta drogerie se může v Česku pyšnit jednou z nejširších franšízových sítí. První příčku z loňska v kategorii Obchodník s elektronikou obhájil e-shop CZC.cz, který svou pobočkovou síť také rozšiřuje prostřednictvím partnerů.

Teta drogerie se dočkala ocenění i v rámci jedné ze zvláštních kategorií - MasterCard Obchodník roku – GE Money Bank Věrnostní program 2015, a to za svůj program Teta klub. V rámci soutěže byla udělena i další zvláštní ocenění - v kategorii Cena veřejnosti zvítězil Lidl. Osobností českého obchodu, která je vyhlašována Svazem obchodu a cestovního ruchu, se stal Daniel Večeřa, jednatel skupiny HP TRONIC. Ta v Česku mimo jiné vlastní 33 maloobchodních prodejen Euronics a společnost ETA. Ocenění v kategorii Inovace v obchodě, o jehož držiteli rozhodovali účastníci Retail Summitu přímo v sále, získal řetězec Tesco za svůj projekt spolupráce s Potravinovou bankou.


Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017