Šance na zisk z USA

Úkolem výhradního zástupce jednotlivých značek bude vybudovat jejich síť v rámci České republiky, případně Slovenska. K tomu získá kompletní podporu ze strany poskytovatele licence.
Pátek
12.02.2016
Americké franšízy chtějí do Česka. Nové značky zde hledají partnery.
 

Česká republika je pro americké franšízové sítě stále atraktivní. Svědčí o tom i nová vlna značek, které projevily zájem o vstup na náš trh. Pochází nejen z oblasti gastronomie, ale najdeme mezi nimi i síť trampolínových center.

Rozvíjet svůj byznys zde chtějí řetězce kaváren PJ´s Coffee of New Orleans, restaurací Denny´s a Lawry´s, pubů The Tilted Kilt, fastfoodů Arby´s a také síť trampolinových center Sky Zone. Všechny tyto značky hledají jak u nás, tak i na sousedním Slovensku partnera, který je bude exkluzivně zastupovat. „Úkolem výhradního zástupce jednotlivých značek bude vybudovat jejich síť v rámci České republiky, případně Slovenska. K tomu získá kompletní podporu ze strany poskytovatele licence,” říká Lenka Nováková, Business Development Manager společnosti PROFIT system, která značky při hledání partnerů v Česku a na Slovensku zastupuje.

„Značky, které k nám ze zámoří míří, se mohou pyšnit originálními koncepty, které mají potenciál na tuzemském trhu uspět. Právě proto chtějí jednotlivé společnosti nabídnout v první fázi firmám a investorům možnost spolupráce, a to na principu franšízingu,” doplňuje Lenka Nováková s tím, že vážný zájem o vstup do středoevropských států potvrzuje i hledání partnerů v dalších zemích jako je například Polsko či Maďarsko. 

Investice do master-franšízové licence, která jejímu majiteli zaručí možnost daný brand v tuzemsku, případně na Slovensku, rozvíjet, není nízká. Nicméně zahrnuje v sobě i finanční prostředky nutné pro vybudování předem stanoveného počtu poboček každého konceptu. Například u sítě restaurací Denny´s, která je největším řetězcem rodinných restaurací, se master-franšízový partner zavazuje k otevření pěti restaurací. Poskytovatel tak po budoucím partnerovi požaduje kapitálové zajištění ve výši 5 milionů dolarů.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017