16.02.2016

Podnikání s vůní Itálie

Romana Tvarůžková není ve franšízingu nováčkem. Po úspěšné Novodobé sanitce rozjíždí síť Déjá Vu boutique.

Zaplnit mezeru na franšízovém trhu. Právě to vedlo Romanu Tvarůžkovou k vytvoření franšízové sítě second hand prodejen s kvalitní italskou módou pod značkou Déja Vu. „Chtěla jsem v České republice rozjet franšízu, která zde chybí. Cílem bylo, aby byla zajímavá jak pro franšízanty, tak i pro mne jako franšízora,“ prozrazuje svou motivaci Romana Tvarůžková.

Déja Vu Boutique, modelové a modelky Foto Déja Vu Boutique

Franšízová licence konceptu Déjà Vu boutique přijde na 50 tisíc korun. Franšízant však musí disponovat ještě zhruba 150 tisíci korunami na vybavení prodejny a nákup zboží. Nutností je mít také určitou finanční rezervu.

Na prodej módy "z druhé ruky" padla volba zejména pro to, že vybudování franšízové pobočky není pro franšízanty příliš nákladné a zároveň je pro ně zajímavé. Náš dodavatel nám zasílá oblečení ručně skládané - bez nutnosti jej jakkoliv žehlit. V pytlích s oblečením jsou parfémy, takže příjemně voní. Naše oblečení je úplně jiné než u tzv. "anglických" second-handů.  Vůbec bych se nechtěla se second-handem ani srovnávat. Prodejnu jsou zařízeny v italském stylu s příjemnou italskou hudbou a doplňky,“ popisuje rozdíl od „klasických“ second-handů Romana Tvarůžková.

V co nejkratší době by se měl koncept Déja Vu rozšířit po celé České republice. Již nyní, necelé tři měsíce od zahájení poskytování licencí, má síť prodány tři franšízové licence a další zájemci se hlásí. Ne všichni, kteří se přihlásí, však mají jistotu, že licenci získají. Své franšízanty si franšízor pečlivě vybírá. Do budoucna Romana Tvarůžková počítá i s expanzí do zahraničí. V úvahu momentálně připadají sousední země Slovensko a Polsko.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank