18.02.2016

Premiéra v Karlíně

Značka My Food dorazila do Prahy s bistrem. Brzy budou následovat další.

Franšízová síť My Food, která je na tuzemském trhu na samém začátku rozvoje, otevřela první pobočku v našem hlavním městě. Nově otevřené My Food Corso najdou zákazníci v pražském Karlíně. Během letoška by však v Praze měla vzniknout ještě dvě další bistra tohoto konceptu. Doposud mohli zákazníci obchody a bistra My Food navštívit jen v Brně.

My food corso tablet Foto MyFoodMarket

Informace o složení a původu potravin mohou zákazníci získat sami díky tabletům, které jsou typickým znakem pro bistra My Food a přes které probíhají veškeré objednávky.

Zbrusu nová pobočka My Food Corso je především bistro s širokou nabídkou specialit, které jsou připravené z  čerstvých a sezónních surovin od lokálních dodavatelů. Jeho součástí je také express obchod, ve kterém si zákazníci mohou nakoupit kvalitní potraviny a delikatesy, a to jak z Česka, tak i ze zahraničí. „Známe 100 procent našich dodavatelů. Náš řezník osobně navštívil všechny potenciální dodavatele bio hovězího, vepřového masa či drůbeže a vybral z těch nejlepších. Důležitým artiklem se také stávají produkty naší vlastní výroby, které lze ochutnat nejen v bistrech. Zákazník si může rychlou svačinku či oběd odnést domů nebo třeba do kanceláře z pultů našich obchodů,“ prozrazuje spoluzakladatel sítě My Food Luděk Chini.

Plánem sítě My Food však není jen expanze do hlavního města. Namířeno má i do krajských měst, kde chce otevírat obchody s kvalitními potravinami ve spolupráci s franšízanty. Jak již společnost MyFoodMarket s.r.o., která za konceptem stojí, dříve informovala, na našem trhu by mohlo v budoucnu fungovat 15 až 20 poboček tohoto franšízového konceptu. Do budoucna značka připouští i možnost expanze za hranice naší země. První kroky by tak mohly vést na Slovensko.

Spolupráce s franšízovými partnery neprobíhá u prodejen sítě My Food klasicky, jak je u franšízových sítí zvykem. „Franšízový koncept MyFood je odlišný tím, že chceme budovat kooperativní franšízu, tedy franšízovou pobočku spoluvlastnit. Tím do značné míry eliminujeme bariéru v podobě investičního stropu franšízanta a případné podinvestovanosti prodejny, díky čemuž umožníme prodejně dosahovat od začátku lepších ekonomických výsledků,“ říká Luděk Chini.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank