Informace o složení a původu potravin mohou zákazníci získat sami díky tabletům, které jsou typickým znakem pro bistra My Food a přes které probíhají veškeré objednávky.
Čtvrtek
18.02.2016
Značka My Food dorazila do Prahy s bistrem. Brzy budou následovat další.
 

Franšízová síť My Food, která je na tuzemském trhu na samém začátku rozvoje, otevřela první pobočku v našem hlavním městě. Nově otevřené My Food Corso najdou zákazníci v pražském Karlíně. Během letoška by však v Praze měla vzniknout ještě dvě další bistra tohoto konceptu. Doposud mohli zákazníci obchody a bistra My Food navštívit jen v Brně.

Zbrusu nová pobočka My Food Corso je především bistro s širokou nabídkou specialit, které jsou připravené z  čerstvých a sezónních surovin od lokálních dodavatelů. Jeho součástí je také express obchod, ve kterém si zákazníci mohou nakoupit kvalitní potraviny a delikatesy, a to jak z Česka, tak i ze zahraničí. „Známe 100 procent našich dodavatelů. Náš řezník osobně navštívil všechny potenciální dodavatele bio hovězího, vepřového masa či drůbeže a vybral z těch nejlepších. Důležitým artiklem se také stávají produkty naší vlastní výroby, které lze ochutnat nejen v bistrech. Zákazník si může rychlou svačinku či oběd odnést domů nebo třeba do kanceláře z pultů našich obchodů,“ prozrazuje spoluzakladatel sítě My Food Luděk Chini.

Plánem sítě My Food však není jen expanze do hlavního města. Namířeno má i do krajských měst, kde chce otevírat obchody s kvalitními potravinami ve spolupráci s franšízanty. Jak již společnost MyFoodMarket s.r.o., která za konceptem stojí, dříve informovala, na našem trhu by mohlo v budoucnu fungovat 15 až 20 poboček tohoto franšízového konceptu. Do budoucna značka připouští i možnost expanze za hranice naší země. První kroky by tak mohly vést na Slovensko.

Spolupráce s franšízovými partnery neprobíhá u prodejen sítě My Food klasicky, jak je u franšízových sítí zvykem. „Franšízový koncept MyFood je odlišný tím, že chceme budovat kooperativní franšízu, tedy franšízovou pobočku spoluvlastnit. Tím do značné míry eliminujeme bariéru v podobě investičního stropu franšízanta a případné podinvestovanosti prodejny, díky čemuž umožníme prodejně dosahovat od začátku lepších ekonomických výsledků,“ říká Luděk Chini.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014