Zájemce o franšízu Expreska by měl být připraven investovat minimálně 0,5 milionu korun. Nutností je však mít k dispozici dostatečnou rezervu, jež pokryje náklady v době, kdy pobočka ještě nebude vydělávat.
Čtvrtek
25.02.2016
Do tří let bychom na českém trhu měli najít 90 poboček franšízové sítě Expreska.
 

Jasný plán má tento původem český koncept stanoven také pro sousední slovenský trh, kde by mělo v horizontu tří let fungovat zhruba 30 poboček. V současné době má síť fitness studií zaměřených na kruhový trénink pro ženy v tuzemsku 25 provozoven a na Slovensku 14. „Máme vytipováno 92 měst, kde bychom chtěli Expresku otevřít. Jejich struktura je dána počtem obyvatel, spádovostí a reálným potenciálem klientely,“ říká Martina Kodejšová, franšízová manažerka sítě Expreska s tím, že v některých z nich by značka otevřela vlastní pobočky, které by mohly sloužit i jako servisní střediska a ve zbývajících počítají se spoluprací s franšízanty.

Expreska nadále počítá i se spolupráci s franšízovými partnery, kteří provozují více než jednu pobočku. I takové lze totiž v síti najít. „V současné době máme i jednoho franšízanta, který má pod sebou šest poboček. Do budoucna je naším cílem toto omezit, aby maximální počet poboček pod jedním franšízantem byl pět,“ prozrazuje Kodejšová. Důvod je jediný, společnost chce, aby byli franšízanti schopni v maximální možné míře, efektivně a profesionálně řídit pobočky tak, aby klientky byly stoprocentně spokojené se servisem, který na pobočkách Expresky dostanou. „To je podle nás možné pouze ve chvíli, kdy budou franšízanti mít jen omezený počet poboček,“ dodává Martina Kodejšová.

Cílem značky však není provozovat pobočky jen na našem a sousedním slovenském trhu. Do budoucna má v plánu rozšířit se i za hranice. Její první kroky by měly vést do dalších okolních zemí, konkrétně do Polska a Rakouska. Pro expanzi do těchto destinací chce využít master-franšízové licence.