26.02.2016

Byznys pod kapotou

České silnice jsou plné automobilů. A všechny potřebují čas od času vyměnit olej či baterii. To je šance pro partnery značky LucArt.

Právě tato původem polská franšízová síť chce se svými pobočkami proniknout na náš trh. Na jejím domácím trhu funguje pod hlavičkou LucArt momentálně 17 poboček, z nichž většina, přesněji řečeno 11, jich je v rukách franšízantů. A právě franšízové partnery se nyní tato síť prodejen specializovaných na prodej motorových olejů, autobaterií, filtrů, stěračů a nabíječek, vydala nyní hledat k nám.

Interiér pobočky LucArt v Polsku Foto LucArt

LucArt Automotive je největší řetězec specializovaných automobilových maloobchodních prodejen v Polsku. Zaměřuje se zejména na distribuci a prodej motorových olejů, autobaterií, filtrů, stěračů a nabíječek.

Na základě informací o českém trhu, které má firma k dispozici, usoudila, že poptávka po kvalitních automobilových výrobcích je značná. Důkazem je zájem, který firma LucArt Automotive eviduje ze strany českých zákazníků. Ti neváhají pro toto zboží cestovat do některé z maloobchodních prodejen, které firma provozuje také v Horním a Dolním Slezsku, tedy nedaleko česko-polských hranic. Také proto je novinkou v Katalogu franšíz.

Zájemce o franšízovou licenci se musí připravit na to, že by se měl sám osobně podílet na chodu prodejny. Ideálně by měl mít k dispozici prostor o velikosti minimálně 50 metrů čtverečních a také zkušenosti z oblasti automobilového průmyslu. Co se týče počáteční investice, její konečná výše se odvíjí od situace na trhu a cenových relací. Obecně však musí pokrýt náklady spojené s pronájmem prostor, jejich základním vybavením a také prvotní nákup zboží od franšízora.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank