Československo jako cíl
Tato původem česká síť prodejen s domácími potřebami v posledních letech svůj počet poboček dynamicky zvyšuje. Momentálně jich v Česku i díky franšízovým partnerům má 69. Na Slovensku jich pak zákazníci najdou 15. To by se však letos mělo změnit. „Chtěli bychom obsadit zbývající volná místa v Česku, abychom mohli nabídnout zákazníkům prodejnu Orion ve všech městech,“ prozrazuje Tomáš Maloch, obchodní manažer sítě.
Současně s rozvojem sítě u nás bude v letošním roce probíhat i rozšiřování pobočkové sítě na Slovensku. „Prodejny, o jejichž otevření již můžeme v současné době hovořit, se budou nacházet například ve Zlatých Moravcích Nitře, Bratislavě, Ružomberoku, Brezně, Zvolenu a Velkom Krtíši na Slovensku. Nové prodejny by měly přibýt i ve městech jako Ostrava, Krnov, Zábřeh na Moravě, Plzeň, Havířov, Rakovník nebo Domažlice,“ říká Tomáš Maloch.
Zájemce o franšízu by měl mít pro vybudování obchodu pod značkou Orion-český, případně slovenský obchod pro domácnost k dispozici prostor o velikosti zhruba 150 metrů čtverečních. Velikost prostoru se ale může pohybovat v rozmezí od 100 do 250 metrů čtverečních. Investice do zřízení prodejny se pak pohybuje kolem 1,5 milionu korun.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář