09.03.2016

Na plný plyn

Posílit pozici v Plzni, Praze a Ostravě. K tomu se rozhodla franšízová síť autoservisů a pneuservisů BestDrive.

To se společnosti ContiTrade Services, která za  značkou BestDrive stojí, podařilo mimo jiní i díky akvizici auto a pneu servisů servisní sítě Auto Technik Unger s.r.o. – A.T.U. Ta se rozhodla tuzemský trh opustit. „Podařilo se nám vyjednat převzetí tří servisů, a to v Praze, Plzni a Ostravě. Nové pobočky se staly 15. února nedílnou součástí servisní sítě BestDrive,“ řekl Karel Kučera, ředitel a jednatel společnosti ContiTrade Services.

BestDrive provozovna nasvícená Foto BestDrive

Celorepublikovou síť BestDrive tvoří nejen 66 provozoven vlastních, ale také téměř 100 franšízových prodejen a servisů.

Nově nabyté pobočky projdou postupně rebrandingem tak, aby odpovídaly standardům sítě BestDrive. „Chceme zachovat služby, na které byli zákazníci A.T.U. zvyklí. A samozřejmě nabídku rozšíříme i o služby nové, které jsou typické pro celou naši servisní síť," doplňuje Karel Kučera s tím, že nejen díky akvizicím by se měl řetězec BestDrive rozšiřovat.

Cílem značky je totiž být co nejblíže zákazníkům, a to jak prostřednictvím vlastních poboček, tak i těch, o jejichž provoz se starají franšízoví partneři. Momentálně můžeme na trhu najít 66 vlastních a 96 franšízových servisů značky BestDrive.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank