Banky se do franšízy nehrnou
mBank by měla rozjet svůj franchisový program zřejmě již letos. Za ní však azeje velká mezera. Ostatním bankám se totiž do rozvoje poboček pomocí franchisy, přestože je to ve světe celkem běžné, nechce. Světlou výjimkou je snad jen Poštovní spořitelna. Vyplývá to z průzkumu portálu FranchisingINFO.cz mezi domácími bankami.
Není k tomu důvod?Téměř ze všech bank zní: „S budováním franchisových poboček nepočítáme, nevidíme k tomu jediný důvod. Budujeme síť vlastních poboček s vlastním personálem, franchiza není rozhodně směr, kterým bychom se chtěli ubírat,“ říká například mluvčí Raiffesisenbank Tomáš Kofroň. O tomto kroku neuvažuje ani Česká spořitelna, která má již nyní 670 poboček. „Možná pro menší banky, které nemají takovou produktovou škálu a komplexní poradenství je tato cesta možná,“ dodává mluvčí Krystina Havligerová. O franchisu nemají ale zájem ani menší banky jako LBBW Bank nebo Volksbank.
Světlou výjimkou Poštovní spořitelnaO franchise prozatím neuvažuje ani Poštovní spořitelna, která má své pobočky především na poštách (Mimochodem samotná Česká pošta již o franchisingu uvažuje.). Do budoucna je však nevylučuje. „Nicméně do budoucna tuto možnost nemůžeme vyloučit, zejména proto, že zkušenosti s tímto druhem obchodu má již naše belgická mateřská společnost,“ řekla portálu FranchisingINFO.cz mluvčí Denisa Salátková.
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.