Podnikání musí sedět

Příběhy, rozhovory, tipy a rady pro byznys. To vše najdete v novém čísle MAGAZÍNu Vlastní firma FRANCHISING, který je právě v prodeji.
Středa
16.03.2016
Známý český lékař a televizní moderátor Roman Šmucler začal podnikat již na počátku 90. let. O tom, jaké to bylo, se dočtete v novém čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
 

Televizní tvorba i zdravotnictví, to jsou branže, z nichž má Roman Šmucler velké podnikatelské zkušenosti. V rozhovoru pro magazín se nám svěřil s tím, jak se momentálně v Česku podniká ve zdravotnictví a jaké byly jeho první kroky v televizním byznysu. Nejen to však najdete ve zbrusu novém čísle časopisu, které je nabyté příběhy podnikatelů, ale i tipy na podnikání pro ty, co chtějí rozjet svou vlastní firmu.

Pomoc ocení zejména ti, kteří přemýšlí o vstupu do franšízové sítě, nicméně stále ještě nejsou rozhodnuti, která je ta pravá. V rubrice Franšíza od A do Z vám poradíme, na co se při výběru toho správného franšízového konceptu soustředit. V Supertématu pak najdete příklady značek, které slaví úspěch nejen ve velkých městech. Přijdete tak na to, že byznys se dá dělat i v menších městech.

Každé podnikání, a to franšízové nevyjímaje, se neobejde bez určité dávky byrokracie. Aby pro začínající podnikatele bylo administrativní „martyrium“ co nejsnesitelnější, je součástí nového čísla také rubrika Dobré rady. Tentokrát se právníci z kanceláře Havel, Holásek & Partners zabývali tématem mimosoudního řešení sporů, které může mnohým podnikatelům ušetřit nejen čas, ale i peníze. Praktické rady jak založit a provozovat „tak trochu jiné“ kadeřnictví najdete v rubrice Moje firma, sekce Franšíza na míru pak odhalí co dělat, chcete-li se připojit do rodiny franšízantů sítě My Food.

Nové číslo Magazínu Vlastní firma FRANCHISING najdete na pultech prodejen tisku Relay, Inmedia a GECO tabák. Objednat si jej však můžete i v nakladatelství na našem portálu, a to zde.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017