Do budoucna by zavedení samoobslužných kiosků v síti McDonald´s mělo vést ještě k dalším inovacím, a to zejména k možnosti sestavit si vlastní složení burgerů, čímž dojde i k rozšíření nabídky jídel.
Pátek
18.03.2016
Franšízová síť McDonald´s otevřela již třetí restauraci v novém konceptu a chystá další novinky.
 

Technologie vládnou světu a není proto divu, že technologické inovace do své sítě zahrnuje i franšízová značka McDonald´s, a to i v České republice. Díky nim si mohou zákazníci již tří poboček objednat své jídlo prostřednictvím samoobslužných kiosků, nejnověji v Praze na Jižní spojce. Zde jde o druhou restaraci tohoto typu. S otevíráním takto inovovaných poboček začal fastfoodový řetězec na konci loňského roku.

Během letošního roku by chtěl McDonald´s u nás do „nového hávu“ předělat 30 procent pobočkové sítě, včetně franšízových restaurací. Jak prozradila ředitelka PR komunikace McDonald´s ČR Zuzana Svobodová, redesign každé restaurace vyjde zhruba na čtyři miliony korun. „Vzhledem k pozitiivním reakcím našich zákazníků věříme, že investujeme správným směrem,“ doplňuje Svobodová.

Díky zavedení samoobslužných kiosků mají zákazníci čím dál více objednávky ve svých rukách. Kromě klasické objednávky na pokladně si mohou ve vybraných restauracích navolit menu na dotykové obrazovce a zaplatit kartou. S obsluhou se tak setkávají až u výdeje hotového jídla. „Každý zákazník je jiný, a podle toho chceme ke každému přistupovat. Pokud někdo nemá chuť s obsluhou komunikovat, je tu pro něj samoobslužný kiosek. Prostřednictvím něj může učinit objednávku podle své chuti, kartou zaplatit a právě připravené jídlo si vyzvednout,“ říká Zuzana Svobodová s tím, že samozřejmě pro zákazníky, kteří raději komunikují s „živou“ obsluhou je zde možnost nechat se obsloužit klasicky u pultu.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014