Sázka na technologie
Technologie vládnou světu a není proto divu, že technologické inovace do své sítě zahrnuje i franšízová značka McDonald´s, a to i v České republice. Díky nim si mohou zákazníci již tří poboček objednat své jídlo prostřednictvím samoobslužných kiosků, nejnověji v Praze na Jižní spojce. Zde jde o druhou restaraci tohoto typu. S otevíráním takto inovovaných poboček začal fastfoodový řetězec na konci loňského roku.
Během letošního roku by chtěl McDonald´s u nás do „nového hávu“ předělat 30 procent pobočkové sítě, včetně franšízových restaurací. Jak prozradila ředitelka PR komunikace McDonald´s ČR Zuzana Svobodová, redesign každé restaurace vyjde zhruba na čtyři miliony korun. „Vzhledem k pozitiivním reakcím našich zákazníků věříme, že investujeme správným směrem,“ doplňuje Svobodová.
Díky zavedení samoobslužných kiosků mají zákazníci čím dál více objednávky ve svých rukách. Kromě klasické objednávky na pokladně si mohou ve vybraných restauracích navolit menu na dotykové obrazovce a zaplatit kartou. S obsluhou se tak setkávají až u výdeje hotového jídla. „Každý zákazník je jiný, a podle toho chceme ke každému přistupovat. Pokud někdo nemá chuť s obsluhou komunikovat, je tu pro něj samoobslužný kiosek. Prostřednictvím něj může učinit objednávku podle své chuti, kartou zaplatit a právě připravené jídlo si vyzvednout,“ říká Zuzana Svobodová s tím, že samozřejmě pro zákazníky, kteří raději komunikují s „živou“ obsluhou je zde možnost nechat se obsloužit klasicky u pultu.
PŘEČTI ČLÁNKY
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...