V současnosti Coccodrillo provozuje 14 prodejen, z nichž 13 je franšízových. Nejsilnější zastoupení má v Praze.
Pátek
01.04.2016
Franšíza Coccodrillo nevybírá licenční poplatky. Zaměřuje se i na menší lokality nad 25 000 obyvatel.
 

Síť značkového oblečení a doplňků pro děti Coccodrillo se stabilizovala na trhu a plánuje rozšiřování franšízové sítě. Poté, co se podařilo otevřít pobočku v Českých Budějovicích, se chce koncept rozšiřovat do dalších měst nad 250 tisíc obyvatel. Pro lokality, jako je například Ostrava a Jihlava hledá nové franšízanty, kteří by chtěli provozovat vlastní obchod s dětskou konfekcí. Koncept je ale vhodný i pro menší lokality s minimálním počtem 25 tisíc obyvatel, protože nabízí kromě osvědčené franšízy i spolupráci na principu shop-in-shop.

Kromě zavádění nových prodejen se společnost soustředila na nedávno zprovozněný e-shop, který je k dispozici zákazníkům nejen v Polsku a Česku, ale i v Rakousku a Německu, kde také působí. „Zákazníkům nakupujícím v kamenných obchodech jsou nabízeny jiné akce, než ty, které jsou na e-shopu,“ informuje obchodní manažerka pro ČR společnosti Coccodrillo Krystyna Roiková.

V posledním roce se koncept Coccodrillo zaměřil i na kvalitu a ukončil provoz neúspěšných filiálek. V současnosti má síť 14 prodejen, z nichž 13 je franšízových. Nejsilnější zastoupení má síť v Praze, kde jsou dvě. V bezprostředním okolí se pak nachází obchody v Černošicích a v Horních Počernicích. Kromě hlavního města je rovněž trvalým zájmem společnosti pronikat do dalších regionů. „Franšízant nemusí nakupovat zboží, které neprodá a po sezoně ho může buďto vrátit zpět do centrálního skladu, nebo si je ponechat a dodatečně prodat ve slevách při zavádění nové kolekce. Samozřejmostí je podpora prodeje prostřednictvím facebookové kampaně,“ vysvětluje výhody franšízové spolupráce Krystyna Roiková. 

Značka Coccodrillo působí na trhu od roku 2009 a zaměřuje se na prodej dětského oblečení zejména v krajských městech. Počáteční investice činí 300 tisíc korun, přičemž franšízanti jsou zproštěni placení veškerých licenčních poplatků.  Franšízant ale musí zaplatit vratnou kauci 90 tisíc korun. Koncept působí i na mezinárodním poli. Kromě středoevropských zemí, kde je nejaktivnější, se nachází rovněž v Rumunsku, Bulharsku či Portugalsku. Na konci tohoto roku se očekává nárůst poboček na 500. V prosinci 2015 přitom činil celkový počet obchodů Coccodrillo 450.