Aby byl začátek provozu zákolanské pošty hladký, nabídla Česká Pošta paní Chaloupkové pomoc na první dva týdny. Následně se rozhodne, zda bude potřeba podporu prodloužit, nebo již vše poběží hladce.
Středa
30.03.2016
Lenka Chaloupková dostala nabídku provozovat pobočku Pošta Partner v Zákolanech na Kladensku. Po krátkých úvahách na ni kývla.
 

Díky tomu nepřišli zákolanští o nabídku poštovních služeb, ale získali i něco navíc. Starostka obce totiž měla s prostorem, kde by se pobočka měla nacházet, netradiční plán. „Myšlenkou paní starostky bylo, aby celý prostor Pošty Partner byl trochu jiný, aby byla zakomponována do jakési kulturní místnosti, a aby tento projekt oživil celou obec a také aby Pošta Partner měla delší provozní dobu,“ vysvětluje Hana Tmejová, ředitelka pobočkové sítě České Pošty s tím, že hned od začátku bylo jasné, že poštovní pobočku nebude provozovat sama obec, ale jedna z jejích obyvatelek.

Volba padla právě na Lenku Chaloupkovou, které po ujištění, že se jí do začátku dostane ze strany České Poštu pomoci v podobě zaškolení, nabídku přijala. „Vloni mi skončila mateřská dovolená, a když jsem si hledala nějaké zaměstnání, tak mě oslovila místní paní starostka, jestli bych nechtěla poštu provozovat. Začala jsem uvažovat, ale chtěla jsem ještě něco k tomu. Napadlo mě otevřít si galanterii nebo papírnictví. Nakonec jsem se jednou v noci probudila a řekla si – kavárna a čajovna, to bude to pravé,“ vzpomíná Lenka Chaloupková.

Pobočka v Zákolanech je jednou z dalších, jež chce Česká pošta převést do fungování na bázi franšízingu v rámci programu Pošta Partner. V něm na začátku roku fungovalo více než 100 pošt a letos by se jejich počet měl rozšířit o dalších 200. Do konce roku by pak mělo nést označení Pošta Partner 2500 poboček, 700 si jich Česká pošta plánuje ponechat ve své páteřní síti.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014