16.05.2016

Zákazník v každé firmě

Společnost Altreva, výrobce pracovních a ochranných oděvů, se stala jedním z vítězů Štik českého byznysu. Jaký letos očekává rok, prozradila její jednatelka Ludmila Tesařová.

Jaká vize stála na začátku byznysu s pracovními oděvy?

Společnost Altreva, která je dnes největším výrobcem pracovních a ochranných oděvů v České republice, vznikla v roce 1994 jako společný podnik belgického výrobce pracovních oděvů Alsico a třebíčského výrobního družstva Oděva. Vize společnosti byla od počátku jasná – získat část trhu s pracovními oděvy ve střední a východní Evropě.

Kdo je vaším zákazníkem?

Dodáváme oděvy pro všechny profese. Důležitou část portfolia našich výrobků tvoří certifikované oděvy, které chrání pracovníky před riziky, se kterými se při výkonu své profese setkávají. Jedná se o oděvy nehořlavé, antistatické, kyselinovzdorné atd.

Tesarova

"U českých a slovenských zákazníků se často setkáváme s názorem, že do pracovních oděvů není nutné příliš investovat. Pokud si ale naše výrobky pořídí, určitě ušetří, protože je nebudou muset obnovovat tak často," říká jednatelka Altrevy Ludmila Tesařová.

Chystáte se nějakým způsobem rozšířit své obchodní aktivity?

V současné době usilujeme o vstup na trh v Polsku, a to prostřednictvím naší dceřiné společnosti. Naším dalším cílem je získání zákazníků v Rusku a na Ukrajině. V těchto zemích byla naše aktivita pozastavena z důvodu oslabení rublu a hřivny, které neúměrně zdražilo veškeré dovozy.

Předpokládáte, že i v letošním roce porostete?

Ano. Z výsledků prvních dvou měsíců letošního roku lze odhadovat, že stejně jako loni naše společnost poroste.

Je nějaký trend ve vašem oboru, který vaše podnikání výrazně ovlivňuje?

Osmdesát procent naší produkce směřuje do zahraničí. U českých a slovenských zákazníků se často setkáváme s názorem, že do pracovních oděvů není nutné příliš investovat. Není snadné je přesvědčit, že naše výrobky jsou sice dražší, ale mají nesrovnatelně delší životnost, než oděvy šité z levných asijských materiálů. Pokud si naše výrobky pořídí, určitě ušetří, protože je nebudou muset obnovovat tak často.

Jaká je vaše nejvýraznější podnikatelská zkušenost?

V podnikání považuji za  nejdůležitější pracovat s chytrými a šikovnými lidmi, právě oni tvoří hodnoty. Mým úkolem je vytvořit pro ně příznivé pracovní klima.

 

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank