Zákazník v každé firmě

Pondělí
16.05.2016
Společnost Altreva, výrobce pracovních a ochranných oděvů, se stala jedním z vítězů Štik českého byznysu. Jaký letos očekává rok, prozradila její jednatelka Ludmila Tesařová.
 

Jaká vize stála na začátku byznysu s pracovními oděvy?

Společnost Altreva, která je dnes největším výrobcem pracovních a ochranných oděvů v České republice, vznikla v roce 1994 jako společný podnik belgického výrobce pracovních oděvů Alsico a třebíčského výrobního družstva Oděva. Vize společnosti byla od počátku jasná – získat část trhu s pracovními oděvy ve střední a východní Evropě.

Kdo je vaším zákazníkem?

Dodáváme oděvy pro všechny profese. Důležitou část portfolia našich výrobků tvoří certifikované oděvy, které chrání pracovníky před riziky, se kterými se při výkonu své profese setkávají. Jedná se o oděvy nehořlavé, antistatické, kyselinovzdorné atd.

Student počítající v průběhu hodiny v pobočce 2+2 Škola Matematiky v Českých Budějovicích

"U českých a slovenských zákazníků se často setkáváme s názorem, že do pracovních oděvů není nutné příliš investovat. Pokud si ale naše výrobky pořídí, určitě ušetří, protože je nebudou muset obnovovat tak často," říká jednatelka Altrevy Ludmila Tesařová.

Chystáte se nějakým způsobem rozšířit své obchodní aktivity?

V současné době usilujeme o vstup na trh v Polsku, a to prostřednictvím naší dceřiné společnosti. Naším dalším cílem je získání zákazníků v Rusku a na Ukrajině. V těchto zemích byla naše aktivita pozastavena z důvodu oslabení rublu a hřivny, které neúměrně zdražilo veškeré dovozy.

Předpokládáte, že i v letošním roce porostete?

Ano. Z výsledků prvních dvou měsíců letošního roku lze odhadovat, že stejně jako loni naše společnost poroste.

Je nějaký trend ve vašem oboru, který vaše podnikání výrazně ovlivňuje?

Osmdesát procent naší produkce směřuje do zahraničí. U českých a slovenských zákazníků se často setkáváme s názorem, že do pracovních oděvů není nutné příliš investovat. Není snadné je přesvědčit, že naše výrobky jsou sice dražší, ale mají nesrovnatelně delší životnost, než oděvy šité z levných asijských materiálů. Pokud si naše výrobky pořídí, určitě ušetří, protože je nebudou muset obnovovat tak často.

Jaká je vaše nejvýraznější podnikatelská zkušenost?

V podnikání považuji za  nejdůležitější pracovat s chytrými a šikovnými lidmi, právě oni tvoří hodnoty. Mým úkolem je vytvořit pro ně příznivé pracovní klima.

 


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017