Pondělí
04.04.2016
Fastfoodový řetězec Bageterie Boulevard chce se svými restauracemi proniknout na dálnice. To a další aktuální plány popisuje manažerka rozvoje Markéta Krejčíková.
 

Na trhu fastfoodů je silná konkurence. Jak se vymezujete vůči ostatním řetězcům?

Vymezujeme se celým naším konceptem. Jsme restauracemi rychlého občerstvení s francouzským šarmem. Naší specialitou jsou křupavé bagety plněné originálními, a především kvalitními surovinami, vždy na místě upečené a čerstvě připravené.

Jaký je váš typický zákazník?

Jsme pro zaneprázdněného městského člověka, který, přestože pospíchá, nehodlá dělat kompromisy. Navíc se snažíme našimi speciálními nabídkami Chef menu posunout fastfoodové stravováni do vyšší gastronomie. Spolupracujeme na něm s vyhlášenými českými i zahraničními šéfkuchaři. Máme také výživovou poradkyni Ivu Veselou, která dohlíží na vyvážené nutriční složení speciálního Fit Calories menu, které doporučujeme jako fastfoodovou alternativu zdravého jídla

Podařilo se v posledním roce otevřít nové restaurace?

Celkově máme 27 restaurací, z toho 7 franšízových. Za poslední rok jsme otevřeli nové provozovny v Obchodním centru Černý Most, dále pak V Brně ve Vaňkovce a v neposlední řadě také bageterii na Slovensku v bratislavské EUROVEE.

Daří se rozšiřovat pobočky typu drive thru?

Aktuálně máme pobočku tohoto typu v Plzni. Je to rohová jednotka s drive uličkou v obchodním centru Borská Pole. Pokud půjde všechno dobře, tak bychom v létě mohli otevřít náš první samostatný DRIVE a to na Praze 9 v blízkosti O2 arény. Do budoucna se chceme zaměřit právě na drive thru. Chceme se dostat na dálnice.

Otevřeli jste novou restauraci v Dubaji. Jaké jsou plány na další expanzi do zahraničí?

V této chvíli usilovně pracujeme na zprovoznění první jednotky v Německu. V červnu plánujeme otevřít pobočku v Drážďanech a výhledově i v Lipsku a v Berlíně. V hledáčku je také Maďarsko. Rádi bychom se dále rozvíjeli i v rámci Slovenska. Pro tyto trhy však hledáme silného master-franšízového partnera.

Zaznamenali jste nárůst zájmu o licence vašeho konceptu?

Jednoznačně ano. Každý týden dostáváme nabídky zájemců o franšízu, překvapivě i z různých koutů světa. Jsme však s výběrem důslední a se zájemcem jednáme velmi pečlivě, abychom vybrali opravdu spolehlivého zástupce naší značky.

Máte nějaké speciální požadavky, které musí zájemci splňovat?

Musí mít především chuť podnikat formou franšízové spolupráce. Výhodou, i když ne nutně podmínkou, jsou předchozí zkušenosti z oboru pohostinství. Dále musí mít vlastní finanční prostředky, případně zajištěnu jinou formu financování. Rovněž je pro poskytnutí franšízy nezbytné absolvovat minimálně šestiměsíční školení.

Jak hodnotíte spolupráci s franšízovými partnery?

Velmi pozitivně. Partneři jsou rádi, že mají za sebou jméno silné značky a jsou si jako podnikatelé vědomi této přidané hodnoty. Oceňují rovněž naše marketingové aktivity. My jim zase dáváme know-how a radíme jim v případě, že se dostanou do svízelné situace.

Chystáte pro své franšízanty a zákazníky nějaké novinky?

Samozřejmě, náš koncept se neustále vyvíjí. Tento rok se mimo jiné plánujeme zaměřit na dovážkovou službu Delivery, která nyní prochází testovací fází pro firmy a jiné velké objednávky. Čekají nás rovněž novinky týkající se provozního upgradu.

Jakého cílového čísla poboček byste v ČR rádi dosáhli?

Nejde nám ani tak o kvantitu. V Bageterie Boulevard se řídíme jednoduchým pravidlem, chceme být v žebříčku fastfoodů vždy na tom nejlepším místě. A toho se snažíme držet.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014