14.04.2016

Rychlá pizza vydělává

Franšíza Forty´s Pizza otevírá v Praze první pizzerii. Smlouvu mohou získat zájemci pro města nad 50 tisíc obyvatel.

Trh gastronomie nutí provozovatele restaurací přicházet neustále s novými nabídkami, aby získali zákazníky na svou stranu. Směrem poskytování speciálních služeb se vydala rozvážková firma Forty´s Pizza, která se zaměřuje na produkci a rozvoz pizzy do čtyřiceti minut. Koncept, který byl založen v Olomouci v roce 2005, se neustále rozšiřuje a nyní otevírá pizzerii i v hlavním městě. „Zájemci o franšízu pro Prahu jsou, tam ale licenci nabízet letos nebudeme,“ komentuje firemní plány pro hlavní město jednatel firmy Jakub Šlezar.

fortys 2 auta Foto Forty´s

Pizzerie musí být v atraktivní lokalitě s výkladní skříní do ulice. Podmínkou je i možnost parkování. V hledáčku Forty´s Pizzy jsou města jako Liberec, České Budějovice nebo Zlín.

Po otevření pražské provozovny je cílem firmy získat zájemce pro rozvoz pizzy v krajských a dalších městech, s počtem obyvatel alespoň 50 tisíc. „Evidujeme zájem o licenci v malých městech pod 50 tisíc, ale na to zatím nejsme připraveni. Zájem vidíme i ve městech, kde již pizzerie máme, např. v Brně. Tam však máme již tři vlastní provozovny a nechceme, aby čtvrtá byla provozována jiným subjektem,“ popisuje strategii rozšiřování Šlezar.

Forty´s Pizza provozuje vlastní pizzerie především v moravských městech a v Hradci Králové. Před třemi lety rozjela první franšízovou pobočku v Pardubicích. „Poté, co vypršela tříletá smlouva s pardubickým provozovatelem, jsme se rozhodli stejnému franšízantovi smlouvu prodloužit. Pizzerii se daří velice dobře a je jedničkou v rozvozu v Pardubickém kraji,“ říká Šlezar s tím, že zájemcům o franšízu nabízí především desetiletou zkušenost na poli produkce a rozvozu pizzy, know-how a pomoc při vedení pizzerie.

Podnikatelé, kteří nejsou spokojeni s úrovní kvality pizzy a služeb v místě svého bydliště, mohou pod hlavičkou Forty´s Pizza kromě rychlého rozvozu nabízet i produkt vyráběný přímo na objednávku. Pizza je připravována z ingrediencí osvědčených dodavatelů, s nimiž firma spolupracuje od svého založení. Kromě jednoduchých telefonických a online objednávek nabízí i pohodlné placení při rozvozu. Zákazník si může vybrat ze standardních hotovostních operací nebo platit platební kartou.

Od zájemců se očekává osobní angažovanost a finanční zajištění. Pro počáteční investici musí investor počítat s částkou přesahující 1.3 milionu korun, přičemž předchozí zkušenost v podnikání není podmínkou, ale výhodou. Koncept je vhodný zejména pro kandidáty ochotné podnikat v oblasti fastfoodu nabízející nadstandardní služby. „Cestu vidíme přes kvalitní produkt a hlavně špičkový servis, protože zákazník nechce čekat na pizzu hodinu a půl,“ uzavírá jednatel firmy Jakub Šlezar.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank