Rychlá pizza vydělává

Pizzerie musí být v atraktivní lokalitě s výkladní skříní do ulice. Podmínkou je i možnost parkování. V hledáčku Forty´s Pizzy jsou města jako Liberec, České Budějovice nebo Zlín.
Čtvrtek
14.04.2016
Franšíza Forty´s Pizza otevírá v Praze první pizzerii. Smlouvu mohou získat zájemci pro města nad 50 tisíc obyvatel.
 

Trh gastronomie nutí provozovatele restaurací přicházet neustále s novými nabídkami, aby získali zákazníky na svou stranu. Směrem poskytování speciálních služeb se vydala rozvážková firma Forty´s Pizza, která se zaměřuje na produkci a rozvoz pizzy do čtyřiceti minut. Koncept, který byl založen v Olomouci v roce 2005, se neustále rozšiřuje a nyní otevírá pizzerii i v hlavním městě. „Zájemci o franšízu pro Prahu jsou, tam ale licenci nabízet letos nebudeme,“ komentuje firemní plány pro hlavní město jednatel firmy Jakub Šlezar.

Po otevření pražské provozovny je cílem firmy získat zájemce pro rozvoz pizzy v krajských a dalších městech, s počtem obyvatel alespoň 50 tisíc. „Evidujeme zájem o licenci v malých městech pod 50 tisíc, ale na to zatím nejsme připraveni. Zájem vidíme i ve městech, kde již pizzerie máme, např. v Brně. Tam však máme již tři vlastní provozovny a nechceme, aby čtvrtá byla provozována jiným subjektem,“ popisuje strategii rozšiřování Šlezar.

Forty´s Pizza provozuje vlastní pizzerie především v moravských městech a v Hradci Králové. Před třemi lety rozjela první franšízovou pobočku v Pardubicích. „Poté, co vypršela tříletá smlouva s pardubickým provozovatelem, jsme se rozhodli stejnému franšízantovi smlouvu prodloužit. Pizzerii se daří velice dobře a je jedničkou v rozvozu v Pardubickém kraji,“ říká Šlezar s tím, že zájemcům o franšízu nabízí především desetiletou zkušenost na poli produkce a rozvozu pizzy, know-how a pomoc při vedení pizzerie.

Podnikatelé, kteří nejsou spokojeni s úrovní kvality pizzy a služeb v místě svého bydliště, mohou pod hlavičkou Forty´s Pizza kromě rychlého rozvozu nabízet i produkt vyráběný přímo na objednávku. Pizza je připravována z ingrediencí osvědčených dodavatelů, s nimiž firma spolupracuje od svého založení. Kromě jednoduchých telefonických a online objednávek nabízí i pohodlné placení při rozvozu. Zákazník si může vybrat ze standardních hotovostních operací nebo platit platební kartou.

Od zájemců se očekává osobní angažovanost a finanční zajištění. Pro počáteční investici musí investor počítat s částkou přesahující 1.3 milionu korun, přičemž předchozí zkušenost v podnikání není podmínkou, ale výhodou. Koncept je vhodný zejména pro kandidáty ochotné podnikat v oblasti fastfoodu nabízející nadstandardní služby. „Cestu vidíme přes kvalitní produkt a hlavně špičkový servis, protože zákazník nechce čekat na pizzu hodinu a půl,“ uzavírá jednatel firmy Jakub Šlezar.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014