Vstupní poplatek 109 tisíc zahrnuje mimo jiné školení začínajících podnikatelů, designové křeslo, LED lampu nebo 100ks bělících balíků.
pondělí
18.04.2016
Franšízový koncept pro bělení zubů Smilepoint míří na Prahu a Ostravu. Cílem je 50 salonů.
 

Moderní mladá generace se ráda odlišuje a s nejnovějšími trendy estetických služeb drží krok, aby tak podtrhla svou image. Svou technologií bělení zubů však společnost Smilepoint nechce oslovit jen mladou generaci, ale i starší věkové kategorie, u nichž leze pozorovat vzrůstající nárůst zájmu o vlastní vzhled.

Přestože Smilepoint nabízí nejnovější technologii v oblasti bělení zubů, neměla takový nástup na trh, jak vedení společnosti očekávalo. Oproti běžně používaným prostředkům zubních lékařů jsou produkty Smilepoint vyvinuty bez peroxidu vodíku, což zvyšuje náklady na provoz bělení zubů. „Naše cena je v porovnání s jinými postupy mírně vyšší, což je možná příčina pomalejšího nástupu značky na trh. Kvalita má ale svou cenu a zákazníci a budoucí partneři se o této skutečnosti musí přesvědčit, což se nestane ze dne na den. Kvalita si svoje zákazníky nakonec jistě najde,“ popisuje nástup značky Smilepoint marketingový ředitel Roman Vodrážka s tím, že koncept nenabízí pouze bělení zubů pomocí LED lampy, ale i péči o rty pomocí speciálních gelů.

Dosud se podařilo zprovoznit reprezentativní salon v obchodním centru Omega v Brně a rovněž brněnskou franšízu v salonu krásy Studio Belle, která je provozována od vstupu firmy na trh v roce 2015. „Momentálně jsme podepsali smlouvu s podnikatelkou z Říčan u Prahy, která otvírá studio, které se bude věnovat pouze bělení zubů a proceduře zkrášlení a regenerace rtů. Cílem je dostat produkt prostřednictvím franšízy do celé republiky. Jako strop bereme zhruba 50 poboček,“ říká o rozšiřování salonů krásy Vodrážka s tím, že v současnosti probíhají jednání s potenciálními franšízanty pro centrum Prahy a Ostravu.

Většímu rozšíření konceptu zatím podle vedení firmy brání nejistota podnikatelů ohledně budoucí návratnosti investice do technologie. „Zájem ze strany podnikatelů není malý. Myslíme si, že většina vyčkává, jak se značka Smilepoint na trhu uchytí a jaký bude o tento typ služeb zájem celkově. Na jednu stranu to chápeme, ale více dravosti a zdravého rizika k podnikání prostě patří,“ komentuje váhavost podnikatelů Vodrážka.

Zkušenost ze zahraničí přitom ukazuje, že koncept dokáže své zákazníky oslovit. V Maďarsku, kde má Smilepoint 33 salonů, se značka rozjela po 19 měsících provozu a zvýšený zájem zaznamenal i na Slovensku, kde jsou. v současnosti tři. Potenciál konceptu je kromě otevření samotného salonu i v možnosti rozšíření stávajících služeb zubních laborantů či dentálních hygienistek.