Stravování na míru
Vyvážená strava je v současnosti využívána nutričními specialisty pro potřeby redukce nadváhy. Patří ovšem i k zdravému životnímu stylu těch, kteří nadměrnými kilogramy netrpí, chtějí se prostě jen dobře cítit. Že je trend systémového stravování v celoevropském měřítku na vzestupu, ukazuje koncept Fitness food menu, který je kromě samotné přípravy pokrmů schopen nabídnout i zákaznicky atraktivní služby, jako například výživové poradenství profesionálním sportovcům nebo dovážkovou službu.
Přestože se podařilo naplnit firemní cíle za minulý rok, hlavním kritériem hodnocení úspěchu je pro představitele firmy perspektiva koncového zákazníka. „Meziročně došlo k nárůstu na všech pobočkách, takže rok 2015 hodnotíme pozitivně,“ bilancuje majitel české franšízy Tomáš Volf.
Že je o koncept zájem nejen na tuzemském trhu, ale i v zahraničí, svědčí zájem zákazníků a podnikatelů v blízkých i vzdálenějších zemích Evropy. „Zaznamenali jsme nabídku na master-fanšízovou licenci z Polska, kde se chystá podpis smlouvy. Další nabídky přichází z Německa či dokonce z Ruska. Koncept ale není připraven na expanzi těmito směry. Cílem je vytvořit dobré výsledky na slovenském trhu a postupně se adaptovat na trh polský,“ popisuje střednědobé plány Volf.
V porovnání s obdobím od roku 2012, kdy firma zaznamenala třináct vážných zájemců pro české regiony, se dnešní situace změnila. „Poptávka má sestupnou tendenci, která je logicky vyvolaná limity tuzemského trhu. Máme však pobočky, které neobsluhují sto procent území, proto bychom regiony, jako je například karlovarský, rádi doplnili novými kolegy. Naopak na slovenském trhu jsme v roce 2016 zaznamenali jednoznačně nárůst poptávky o franšízu o sto padesát procent a chystáme se představit koncept pro regiony Trenčín a Košice,“ hodnotí vývoj trhu Volf.
Podnikatel, který si chce otevřít vlastní provozovnu, musí především zachovávat nastavené receptury a dodržovat doporučení ohledně dodavatelů. Nezbytnou součástí spolupráce je i tříměsíční školení, protože franšízor klade důraz na kvalitní start. „Primárně se věnujeme novému franšízantovi a dáváme si za úkol být mu k dispozici ve všem, co vyžaduje naše podnikání. Jen obsah základního školení zabere celkem patnáct pracovních dní, které se věnují školení, ukázkám a praxi v našem provozu,“ říká o vstupu do byznysu Volf.
V posledních letech docházelo v oboru krabičkového stravování k častým fúzím a skupování zákaznických portfolií menších nezavedených firem. Pro případné franšízanty, kteří by rádi rozjeli byznys v této oblasti podnikání, se tak otevírá možnost soustředit se méně na konkurenci a více na individuální přístupu k zákazníkům, který zahrnuje kromě na míru připravených pokrmů i dovážkovou službu do domu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...