Freshmarket v Česku: Nejdříve za půl roku

V Česku bude první Freshmarket nejdříve za půl roku
Středa
15.04.2009
Penta nejprve prověří nový koncept v Polsku, pak začne uvažovat o jeho nasazení u nás.
 

Nejdříve za šest měsíců začne investiční společnost Penta o tom, že by v Česku začala zavádět nový koncept convenience marketů pod značkou Freshmarket. „Věříme tomuto konceptu, avšak potřebujeme aspoň šest měsíců, abychom se přesvědčili, zda se naše očekávání naplňují. Následně můžeme začít uvažovat a připravovat také expanzi v Česku,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz mluvčí Penty Martin Danko.

Větší Žabka na scéně

Penta otevřela první Frashmarket na konci března v Polsku. Jde o větší variantu Žabky, což je koncept marketů úspěšný v Polsku a prosazujících se u nás. Po prvním roce fungování Penta otevřela 40 obchodů, plánuje jich až 300. „Freshmarket je větší Žabka v podobě supermarketu, stále se však jedná o convenience formát s dostupností do 10 minut autem, lokalizovaný v centrech a na sídlištích,“ uvedla Martin Danko.

Freshmarket na franchisingu

Freshmarkety mají podle Danka fungovat, stejně jako Žabka, na principu franchisingu. Franchisant tak bude odpovědný za provoz prodejny i nábor nových zaměstnanců.