22.04.2016

Fitness centra v kurzu

Fitness pro ženy Contours hledá franšízanty pro Brno-centrum, Plzeň a Hradec Králové. Koncept je vhodný i pro města nad 30 tisíc obyvatel.

Fitness centrum je oblíbeným místem, kde si lidé mohou v příjemném prostředí nejen zacvičit, ale i navázat nové kontakty. Velký zájem o tuto oblast ze strany podnikatelů ale často končí kvůli nedostatku finančních prostředků potřebných pro rozjezd tohoto podnikání.

Ženy cvičí na strojích. Foto Contours

Pro návratnost investice, která se pohybuje kolem 1 milionu korun, je třeba vytipovat vhodné místo. Rozloha centra by měla být 120 až 150m².

Své o tom ví Ondřej Velc, který zastupuje síť Contours specializující se na fitness cvičení pro ženy. Počáteční investice se skládá z licence za 195 tisíc korun a počítat je třeba i s vybavení v hodnotě 17 500 dolarů. Celková částka za pořízení fitness centra se tak pohybuje kolem jednoho milionu korun. Fitness pro ženy je byznys jako každý jiný, a proto je třeba počítat s penězi do začátku podnikání.

Výhodu oproti ostatním fitness centrům vidí menagement především ve schopnosti podporovat franšízanty na základě zkušeností firmy, která je na trhu již osm let a sama je provozovatelkou fitness center. Pražské pobočky si master-franšízant ponechal ve své správě a může tak podle Velce lépe rozumět potřebám franšízantů. „Naše stroje jsou přizpůsobené ženskému tělu, takže ostatní fitness centra nemusíme vnímat jako konkurenci,“ dodává Velc s tím, že franšízanti mohou v neposlední řadě těžit ze zkušeností zavedené mezinárodní sítě a využívat osvědčených nápadů na provoz centra.

Contours se svým zákaznicím snaží přinášet novinky průběžně. „Mezi poslední patří zahájená spolupráce s programem chcijistlepe.cz, která se osvědčila v provozu vlastních pražských center,“ říká Velc s tím, že pro franšízové pobočky se spolupráce spouští v současné době.

Momentálně je v provozu 22 franšízových center a v blízké budoucnosti se koncept rozšíří i do Mladé Boleslavi a Karviné, kde se jedná s potenciálními franšízanty. K dispozici jsou i poslední dvě lokality pro franšízovou pobočku v Praze. I vzhledem k tomu, že byla druhá polovina roku 2015 nejlepší, pokud jde o prodeje členství v jednotlivých klubech, jeví se oblast ženského fitness cvičení stále populární, což naznačují i narůstající počty přihlášených žen. „Chceme se teď zaměřit na systém péče o členky, pro které chystáme na léto novinku v podobě nápaditého a neotřelého skupinového cvičení,“ uzavírá plány na léto Velc.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank